Talent vinden door je authenticiteit,
je waarden, je ambassadeurs

  • Ambassadeurs-programma

    Een ambassadeur is een collega die fier is op zijn werk en bedrijf. En dit ook echt uitdraagt: zowel in zijn gedrag als in zijn communicatie, …

  • Employer branding en talent marketing

    De juiste profielen aantrekken voor je organisatie is niet altijd even makkelijk. Om de instroom van nieuw talent naar je vacatures te …

Be the change: evolutie van de arbeidsmarkt in België

Tegen 2030 zullen zo’n 4,5 miljoen werknemers zich moeten bijscholen en zullen 310.000 mensen zich moeten omscholen om een duurzame baan te behouden. Als niet snel daadkrachtige maatregelen worden genomen, zullen in 2030 zo’n 584.000 vacatures niet ingevuld raken.

Wat kan je doen om je voor te bereiden op die grote uitdaging? Bekijk onderstaande video met Jeroen Franssen van Agoria en krijg onmiddellijk nieuwe inzichten.

Onze trajecten

Sollicitanten gedragen zich steeds meer als consumenten. Vooraleer ze solliciteren, willen ze meer weten over jouw organisatie. De cultuur, de missie, de waarden en ook: het imago. Zo wegen ze af of je organisatie bij hen past. Het ligt dan ook voor de hand om toekomstig talent te behandelen als consumenten. En hoe bereik je die? Met marketing. Met talent marketing ben je namelijk in staat om nieuw talenten aan te trekken, die je met de ‘traditionele’ recrutering niet altijd kan bereiken

Elk bedrijf wil graag gemotiveerde en geëngageerde medewerkers. Maar hoe realiseer je dit? En hoe maak je van jouw medewerkers echte ambassadeurs?

Een ambassadeur is een collega die fier is op zijn werk en bedrijf. En dit ook echt uitdraagt: zowel in zijn gedrag als in zijn communicatie, zowel naar klanten als nieuwe collega’s. Een ambassadeur neemt dus een actieve rol op en gaat dus verder dan een tevreden medewerker:

Verder sparren over je talenten?

Laat hier je gegevens achter en je hoort snel van ons:

Current step:Step 1
Step 2
Step 3
Current step:Step 1
Step 2
Step 3
  • Dankzij JDI is Cegeka erin geslaagd een duidelijke business development methodiek te definiëren in een handleiding die een vermenging is van wat JDI als best practices aanreikt en de concrete tips & tricks die binnen Cegeka al bestonden. Deze handleiding moet nieuwe en bestaande medewerkers toelaten meer efficiënt aan business development te doen. Alleen zouden we hier niet in geslaagd zijn – dus dank je wel JDI voor de coaching en vormgeving van deze aanpak!

    Johan Lybaert

    VP Application Division Social Impact, Cegeka

De emotionele kant van strategie

Werken aan de zachte kant van je zaak zorgt voor meer hard bedrijfsresultaat. Trends en de vier grote uitdagingen voor elke organisatie bieden inspiratie en tools voor groei. Meer details

258 pagina’s | 92 eigen illustraties | +20 inspirerende quotes

Groeiboeken JDI strategie, marketing, sales, talent en ontwikkeling, HR, recruitment, digitalisatie

Werken bij JDI: doeners gezocht!

Zit klantgerichtheid en commercieel denken in je DNA en zoek je nog toffe collega’s om de werkweek leuk mee af te sluiten? Gevonden!

Deze groeiers kennen onze “just do it” mentaliteit

Laat je inspireren

  • In 4 stappen naar een positieve feedbackcultuur

    In een feedbackcultuur voelen werknemers zich comfortabel om met regelmaat feedback te vragen en te geven. Feedback is namelijk noodzakelijk binnen een organisatie wanneer deze echt wil inzetten op zelfsturende sterke teams. Het is een mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. En de kers op de taart: in sterke teams gaat gezamenlijk duurzaam resultaat voor op persoonlijk [...]

  • Zoek mensen, geen cv’s

    Wist je dat het sollicitatieprocess nood heeft aan een update? Het sollicitatiegesprek is immers het eerste offline touchpoint die potentiële werknemers hebben met je bedrijf. Wij geven je tips en tricks!

  • Welke leider wil jij (vandaag) zijn?

    Voor de beste resultaten passen sterke leiders hun leiderschapsstijl aan naargelang de situatie en de medewerker. Iedereen kan dat leren: lees hier hoe.