Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.
Ik schrijf mij in!

 

“Zeer goede methodiek, voldoende info om verder uit te werken en aan de slag te gaan.”
“Een halve dag zeer hands on met een nuttige leidraad om je eigen bedrijf beter te leren kennen en actie te nemen.”
“Hele duidelijke en gestructureerde aanpak om naar de visie en structuur van de organisatie te kijken.”

Je merk maakt het verschil. Dankzij een sterk merk weten zowel klanten als medewerkers namelijk perfect waar je voor staat. Het Brand Key stappenplan begeleid je in 9 praktische stappen op een beproefd pad naar een merk dat wint.

Doelstelling:

Je leert de waarden van je bedrijf, organisatie of product helder over te brengen. Je definieert je onderscheidend vermogen, zodat je meer opvalt tussen het massaal aanbod van gelijkaardige producten en diensten. Vandaag claimt iedereen goed te zijn, snel te zijn, goedkoper te zijn, …  en het komt er dus op aan duidelijk te maken waarom een klant of prospect jouw product of dienst moet aankopen.

Om die positionering helder uit te werken te maken leer je gebruikmaken van het Brand Key stappenplan.

Jouw voordeel:

– korte en krachtige namiddagsessie,
– 25 jaar ervaring in opstellen van plannen en behalen van goede resultaten,
– resultaatgerichte, pragmatische opleiding,
– eerste aanzet tot een Brand Key oefening voor jouw bedrijf of afdeling.

Lesgever: Patrick Desaeyer
Meer dan 25 jaar ervaring in sales, marketing en general management binnen Fast Moving Consumer Goods, DIY, Pharma en Professional Services met bewezen resultaten.
Partner bij JDI, Strategy & Leadership Consultant

Programma:

13u00 welkom
13u30 belang van positionering – brand key stappenplan: de theorie
15u00 pauze
15u30 praktische oefeningen
17u00 einde opleiding

Je krijgt strategisch advies ter waarde van €1000 in een bootcamp met andere beslissingsnemers voor €395! Daarnaast voorzien wij

– koude en warme dranken tijdens de sessie,
– een documentatiemap als naslagwerk.

Contacteer ons als je deze praktische workshop wilt organiseren als in-company opleiding. Daarvoor kan je gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Neal Rotsaert staat je graag te woord: neal@jdi.be.

Leer op een gestructureerde manier snel zicht te krijgen op de unieke positie van jouw zaak en hoe je deze kunt vertalen naar je doelgroepen.

Ik schrijf mij in!