Creatieve campagnes2019-06-26T13:48:41+00:00

Communicatie | Creatieve campagnes
Campagne voeren die aanzet tot de juiste actie

Communicatie | Creatieve campagnes
Campagne voeren die aanzet tot de juiste actie

Een campagne is een afgebakende actie met een specifiek doel. Creativiteit en originaliteit dienen om je onderscheidende elementen, troeven en ware identiteit kracht bij te zetten. Ze zijn bedoeld om een specifieke actie uit te lokken bij je potentiële klanten of om hen gewoon te informeren en inspireren.

De geheimen van een succesvolle campagne?

  • Een krachtige eenduidige boodschap die opvalt en blijft hangen.

  • Een duidelijke call to action voor een specifieke doelgroep 

  • Creativiteit en originaliteit die helemaal past bij je identiteit.

  • JDI ondersteunt ons al jaren met alle vormen van communicatie naar klanten. Altijd kort op de bal, gericht op resultaat en steeds met vernieuwende inzichten waar we zelf niet aan dachten. De medewerkers van JDI hebben zeer variabele skills waardoor we eigenlijk voor zowat alles op hen rekenen. En het zijn fijne toffe mensen om mee samen te werken.

    Liesbeth Huysmans, Zaakvoerder, LISS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

Wil je een nieuw product of dienst lanceren of een sales-, marketing- of HR-campagne opzetten? Kies voor een gevarieerd maar coherent geheel van acties die complementair zijn en elkaar versterken. Maak een mix van online en offline varianten en gebruik de kracht van elk medium. Zorg voor een blijvend effect. Dat krijg je alleen met herhaling en de juiste opbouw van de campagne.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
We bedenken een krachtige campagne
2
We zorgen voor een tactisch en operationeel campagneplan
3
We werken jouw campagne uit in een creatief concept.

Hoe wij jouw communicatie doen groeien!

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck
Niels Vermeulen
Niels Vermeulen
Bert Van Weyenberge
Bert Van Weyenberge

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien