
Communicatie | Digitale communicatie
Hoe creëer je op de juiste kanalen een aangepast visitekaartje?
Hoe creëer je op de juiste kanalen een aangepast visitekaartje?

Communicatie | Digitale communicatie
Hoe creëer je op de juiste kanalen een aangepast visitekaartje?
Hoe creëer je op de juiste kanalen een aangepast visitekaartje?
We kunnen er niet meer omheen, de digitalisering neemt een enorme snelheid aan en we moeten hierin mee. Het gedrag van onze klant is volledig veranderd ten opzichte van enkele jaren geleden. En deze trend zet zich razendsnel verder. De komende 2 jaar zal er evenveel veranderen dan de afgelopen 5 jaar.
De klant zoekt online naar informatie en potentiële oplossingen voor zijn probleem. Vandaar het belang van online aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid. Anders speel je niet mee in zijn overweging en dat is een gemiste kans!
De krijtlijnen van je digitale aanpak:
Een website is een absolute must en vormt de basis van je digitale communicatie.
Je sociale media ondersteunen en versterken je digitale aanwezigheid.
Content marketing brengt je (potentiële) klanten in beweging.
Haal het maximum uit je digitale aanwezigheid. Ook andere spelers strijden om de aandacht van je (toekomstige) klanten. Eens je website en sociale media op punt staan, is het tijd om actief de aandacht van de zoekende prospect naar jou te trekken. Dat doe je door doordachte digitale communicatie met een duidelijke strategie.
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw communicatie doen groeien!
SMS marketing is een waardevolle tool voor meer websitebezoekers
De SMS viert zijn 25ste verjaardag! Op 3 december 1992 verstuurde Neil Papworth de allereerste SMS met daarin "Vrolijke kerst". Nu 25 jaar later, is SMS nog altijd ‘alive and kicking’. En hoe! SMS marketing [...]
Wereldboekendag: 12 boeken voor en door ondernemers
Op Wereldboekendag verzamelen wij onze favoriete boeken door en voor ondernemers in de vakgebieden Marketing, Communicatie, Sales, Strategie, Talent & Organisatie en Customer Excellence. […]
GDPR aan de basis van een groeitraject in mijn onderneming
De eerste vraag die bij de meeste ondernemers opkomt is de meest logische vraag: “Is GDPR van toepassing op mijn onderneming?”. Het antwoord is zeer waarschijnlijk JA! Iedereen die gegevens bijhoudt van natuurlijke personen in [...]
8 tips om je pagina te beschermen tegen het nieuwe Facebook algoritme
Midden januari kondigde Mark Zuckerberg aan dat de newsfeed van Facebook volledig zal veranderen. Door het nieuwe Facebook algoritme zal je vanaf nu meer berichten van vrienden en familie te zien krijgen en minder berichten [...]