Grafische vormgeving 2018-03-12T12:58:34+00:00

Communicatie | Grafische vormgeving
Hoe breng je je content emotioneel over zodat ze aanspreekt?

Communicatie | Grafische vormgeving
Hoe breng je je content emotioneel over zodat ze aanspreekt?

Wat mensen echt aanspreekt is de emotionele lading van je communicatie. En die emotionele lading breng je voor een groot deel over door de grafische vormgeving. Dat is wat het verschil maakt tussen twee schijnbaar vergelijkbare communicatieacties:

  • Lay-out trekt de aandacht van je doelpubliek

  • De vormgeving speelt ook een belangrijke rol in het gevoel dat men krijgt bij je communicatie

  • Aanvullend geef je je (toekomstige) klanten en collega’s de rationele argumenten om voor jou te kiezen.

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • JDI ondersteunt ons al jaren met alle vormen van communicatie naar klanten. Altijd kort op de bal, gericht op resultaat en steeds met vernieuwende inzichten waar we zelf niet aan dachten. De medewerkers van JDI hebben zeer variabele skills waardoor we eigenlijk voor zowat alles op hen rekenen. En het zijn fijne toffe mensen om mee samen te werken.

    Liesbeth Huysmans, Zaakvoerder, LISS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

Content is ‘king’. Maar vormgeving is ‘queen’. Achter elke grote man staat nu eenmaal een (nog grotere) vrouw. De emotionele argumenten komen van de vorm, de kleuren, het beeldmateriaal dat de inhoud ondersteunt.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
We werken voor jou een grafische identiteit uit.
2
We helpen je grafische identiteit evolueren in functie van je strategie.
3
We ondersteunen je inhoud met vorm voor alle papieren en digitale communicatiedragers.

Hoe wij jouw communicatie doen groeien!

Wereldboekendag: 12 boeken voor en door ondernemers

23 april 2018|

Op Wereldboekendag verzamelen wij onze favoriete boeken door en voor ondernemers in de vakgebieden Marketing, Communicatie, Sales, Strategie, Humaan Kapitaal en Customer Excellence. 1. Goestingarchitecten - Mieke van Gramberen Vakgebied: Humaan [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Sofie Vanderhaeghe
Sofie Vanderhaeghe
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Petra Andries
Petra Andries
Emilie Ingelaere
Emilie Ingelaere

Deze bedrijven helpen wij al groeien