Grafische vormgeving2019-06-26T15:58:55+00:00

Communicatie | Grafische vormgeving
Hoe je je content emotioneel overbrengt zodat deze aanspreekt

Communicatie | Grafische vormgeving
Hoe je je content emotioneel overbrengt zodat deze aanspreekt

Wat mensen écht aanspreekt is de emotionele lading van je communicatie. En die emotionele lading breng je voor een groot deel over door de grafische vormgeving. Dat is wat het verschil maakt tussen twee schijnbaar vergelijkbare communicatieacties:

  • Lay-out trekt de aandacht van je doelpubliek

  • De vormgeving bepaalt het gevoel dat men krijgt bij je communicatie

  • Aanvullend geef je je (toekomstige) klanten en collega’s de rationele argumenten om voor jou te kiezen.

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • JDI ondersteunt ons al jaren met alle vormen van communicatie naar klanten. Altijd kort op de bal, gericht op resultaat en steeds met vernieuwende inzichten waar we zelf niet aan dachten. De medewerkers van JDI hebben zeer variabele skills waardoor we eigenlijk voor zowat alles op hen rekenen. En het zijn fijne toffe mensen om mee samen te werken.

    Liesbeth Huysmans, Zaakvoerder, LISS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

Content is ‘king’, vormgeving is ‘queen’. Achter elke grote man staat nu eenmaal een (nog grotere) vrouw. Content en vormgeving versterken elkaar. Rationele boodschappen krijgen een emotionele lading die mensen raakt. Pas dan trek je aandacht en wek je interesse. Die emotionele elementen zitten in de vorm, de kleuren en het beeldmateriaal.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
We werken voor jou een grafische identiteit uit. De ‘look & feel’ die bij jouw merk past.
2
We versterken je inhoud met vorm voor alle online en offline communicatiedragers.
3
We verrijken je content met visuele aandachttrekkers.

Hoe wij jouw communicatie doen groeien!

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Niels Vermeulen
Niels Vermeulen
Erik Hubin
Erik Hubin
Jilles Sel
Jilles Sel
Dimitri Kappos
Dimitri Kappos

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien