
Social media | Social media management
Hoe een goed beheer van je social media betere resultaten oplevert
Hoe een goed beheer van je social media betere resultaten oplevert

Social media | Social media management
Hoe een goed beheer van je social media betere resultaten oplevert
Hoe een goed beheer van je social media betere resultaten oplevert
Het beheer van je social media is nooit gedaan. Je moet zorgen voor een continue stroom aan beweging op de gekozen social media kanalen. Een jaarplan opstellen is een goed begin, maar je leert je potentiële klanten beter kennen en begrijpt wat wel werkt en wat niet. Dit maakt het mogelijk om je plan bij te sturen en te optimaliseren. Een goed beheer van je social media resulteert in:
Een continue stroom aan relevante content voor je doelgroep.
Een betere kennis van je doelgroepen rond hun verwachtingen en behoeften.
Een groter bereik van mensen die oprechte interesse hebben in jouw aanbod.
Meer impact en betere resultaten.
Je social media kanalen hebben continu aandacht nodig, niet enkel om de performance te meten, maar ook om te reageren op berichten van mensen, een conversatie te voeren, content aan te passen om de conversie te verhogen, reviews te bekijken, … Meten en evalueren is cruciaal om stap voor stap betere resultaten te bereiken.
Hoe wij jou kunnen helpen?
Hoe wij jou doen groeien dankzij social media management!
GDPR aan de basis van een groeitraject in mijn onderneming
De eerste vraag die bij de meeste ondernemers opkomt is de meest logische vraag: “Is GDPR van toepassing op mijn onderneming?”. Het antwoord is zeer waarschijnlijk JA! Iedereen die gegevens bijhoudt van natuurlijke personen in [...]
Wereldboekendag: 12 boeken voor en door ondernemers
Op Wereldboekendag verzamelen wij onze favoriete boeken door en voor ondernemers in de vakgebieden Marketing, Communicatie, Sales, Strategie, Talent & Organisatie en Customer Excellence. […]
SMS marketing is een waardevolle tool voor meer websitebezoekers
De SMS viert zijn 25ste verjaardag! Op 3 december 1992 verstuurde Neil Papworth de allereerste SMS met daarin "Vrolijke kerst". Nu 25 jaar later, is SMS nog altijd ‘alive and kicking’. En hoe! SMS marketing [...]
8 tips om je pagina te beschermen tegen het nieuwe Facebook algoritme
Midden januari kondigde Mark Zuckerberg aan dat de newsfeed van Facebook volledig zal veranderen. Door het nieuwe Facebook algoritme zal je vanaf nu meer berichten van vrienden en familie te zien krijgen en minder berichten [...]