
Social media | Social media strategie
Hoe social media je verkoop en strategische objectieven ondersteunt
Hoe social media je verkoop en strategische objectieven ondersteunt

Social media | Social media strategie
Hoe social media je verkoop en strategische objectieven ondersteunt
Hoe social media je verkoop en strategische objectieven ondersteunt
Als je wil groeien met je bedrijf is aanwezigheid op social media een essentieel onderdeel van je online marketing strategie. Het is een verlengde van je bedrijfsidentiteit en uitstraling en moet passen binnen het geheel van je (online) communicatie. Om social media efficiënt in te zetten, dien je volgende elementen te bepalen:
Wat je exact wil bereiken via social media.
Je concrete doelstellingen en KPI’s.
Welke social media kanalen je best inzet om je doelen te bereiken.
De content die je zal creëren om krachtige boodschappen te geven aan je doelgroep.
De tools die je zal gebruiken voor het meten van je resultaten.
Omdat het uitschrijven van een social media strategie heel wat ervaring en kennis vergt, is het aangewezen om hiervoor beroep te doen op experts. Elk kanaal heeft zijn specifieke identiteit, bereik, doelgroepen en communicatie mogelijkheden. Het komt erop aan om de juiste boodschap te brengen naar de juiste doelgroep via het juiste kanaal op het juiste moment.
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw bedrijf doen groeien dankzij social media!
SMS marketing is een waardevolle tool voor meer websitebezoekers
De SMS viert zijn 25ste verjaardag! Op 3 december 1992 verstuurde Neil Papworth de allereerste SMS met daarin "Vrolijke kerst". Nu 25 jaar later, is SMS nog altijd ‘alive and kicking’. En hoe! SMS marketing [...]
GDPR aan de basis van een groeitraject in mijn onderneming
De eerste vraag die bij de meeste ondernemers opkomt is de meest logische vraag: “Is GDPR van toepassing op mijn onderneming?”. Het antwoord is zeer waarschijnlijk JA! Iedereen die gegevens bijhoudt van natuurlijke personen in [...]
8 tips om je pagina te beschermen tegen het nieuwe Facebook algoritme
Midden januari kondigde Mark Zuckerberg aan dat de newsfeed van Facebook volledig zal veranderen. Door het nieuwe Facebook algoritme zal je vanaf nu meer berichten van vrienden en familie te zien krijgen en minder berichten [...]
Wereldboekendag: 12 boeken voor en door ondernemers
Op Wereldboekendag verzamelen wij onze favoriete boeken door en voor ondernemers in de vakgebieden Marketing, Communicatie, Sales, Strategie, Talent & Organisatie en Customer Excellence. […]