Customer interaction tools 2018-06-27T13:59:44+00:00

Customer excellence | Customer interaction tools
Hoe kunnen tools je mensen ook helpen?

Customer excellence | Customer interaction tools
Hoe kunnen tools je mensen ook helpen?

Softwareoplossingen kunnen heel wat informatie bevatten. Maar ze kunnen ook verder gaan en je mensen aansturen. Denk bijvoorbeeld maar aan:

  • Een mail bij de juiste verkoper met de boodschap dat een potentiële klant drie content stukken bekeken heeft op je website

  • Een automatisch bericht aan een medewerker dat hij een specifieke klant al meer dan een maand niet aan de lijn gehad heeft

  • Software voor het organiseren van de opleidingen in je organisatie, gekoppeld aan het evaluatiesysteem

  • Samen met JDI hebben we succesvol een customer journey project uitgewerkt en zo het volledige traject dat een klant aflegt doorheen onze organisatie in kaart gebracht. Dit laat ons toe om onze klanten een zeer gerichte en persoonlijke service te bieden. Dit heeft gezorgd voor een hechtere en directere communicatie met onze klanten en een verhoging in de tevredenheid van onze service.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Om onze groei te kunnen bestendigen en onze bedrijfsprocessen voor te bereiden op de toekomst zochten we een betrouwbare partner met een professionele aanpak en een klare kijk op de dingen. JDI bleek algauw een uitstekende keuze te zijn: hun ervaren consultants verwierven snel de nodige inzichten in onze situatie, tekenden samen met ons een plan op maat uit en hielpen ons dit plan te realiseren. Onze hoge verwachtingen werden moeiteloos overtroffen.

    Johan De Rooster, Zaakvoerder, DRD

Hoe kunnen tools je mensen ook helpen?
De contacten met je klanten en medewerkers kun je opvolgen via een aantal technologische hulpmiddelen. De juiste tools vormen absoluut een meerwaarde voor je organisatie. Dat is zowel zo voor sales, als voor marketing en HR. Denken we maar aan een CRM, een content of inbound marketing-platform, een campaign tool, een learning management systeem etc.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We evalueren de tools die je vandaag gebruikt en hoe je ze gebruikt
2
We adviseren je over de optimalisatie van je bestaande tools
3
We stellen je desgevallend bijkomende of andere tools voor en helpen je die ook te implementeren.

Hoe wij jouw Customer excellence doen groeien!

Customer Excellence – Qué?

7 oktober 2016|

Customer Journey en Loyalty Loop? Systemen die helpen elk contactmoment met (potentiële) klanten te vatten om daar op de bestmogelijke manier op in te spelen. Essentieel in deze verhalen is echter de échte klantervaring. Die [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Jilles Sel
Jilles Sel
Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck
Dimitri Kappos
Dimitri Kappos
Peter Mortelmans
Peter Mortelmans

Deze bedrijven helpen wij al groeien