Klantgerichte organisatie 2018-06-27T13:59:56+00:00

Customer excellence | Klantgerichte organisatie
Hoe richt je heel je bedrijf op je (potentiële) klanten?

Customer excellence | Klantgerichte organisatie
Hoe richt je heel je bedrijf op je (potentiële) klanten?

Het begint bij de juiste strategie. Maar dan moet je die ook uitvoeren. Alles moet afgestemd zijn op je klanten. Met concreet:

  • Een proactieve organisatie

  • Mensen, processen en systemen in functie van de strategie

  • Een betrokken organisatie met duidelijke rollen en verantwoordelijkheden voor iedereen ( RACI)

  • Samen met JDI hebben we succesvol een customer journey project uitgewerkt en zo het volledige traject dat een klant aflegt doorheen onze organisatie in kaart gebracht. Dit laat ons toe om onze klanten een zeer gerichte en persoonlijke service te bieden. Dit heeft gezorgd voor een hechtere en directere communicatie met onze klanten en een verhoging in de tevredenheid van onze service.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Om onze groei te kunnen bestendigen en onze bedrijfsprocessen voor te bereiden op de toekomst zochten we een betrouwbare partner met een professionele aanpak en een klare kijk op de dingen. JDI bleek algauw een uitstekende keuze te zijn: hun ervaren consultants verwierven snel de nodige inzichten in onze situatie, tekenden samen met ons een plan op maat uit en hielpen ons dit plan te realiseren. Onze hoge verwachtingen werden moeiteloos overtroffen.

    Johan De Rooster, Zaakvoerder, DRD

Hoe richt je heel je bedrijf op je (potentiële) klanten?

Wist je dat 40% van de strategie verloren gaat in de uitvoering? En dat slechts 27% van de strategische initiatieven correct beheerd worden? Alles begint en eindigt bij je organisatie. Het humane aspect is daarin cruciaal (HR beleid, afspraken, rollen en verantwoordelijkheden, …) Daarnaast ook interne communicatie en structuren. Zo zet je strategie om in dagelijkse realiteit.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We lichten je organisatie door op klantgerichtheid
2
We tekenen de roadmap uit naar een klantgerichte organisatie
3
We werken je klantgerichte organisatie concreet uit met verantwoordelijkheden, KPI’s en overlegstructuren

Hoe wij jouw Customer excellence doen groeien!

Het nieuwe salesmanagement

9 februari 2017|

De volledig klantgerichte organisatie waarin iedereen mee verkoopt is geen holistische holle frase, maar een filosofie die realiteit wordt. Meer nog, deze Sales 4.0 is de nieuwe norm. Een sales manager die zich nu [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Luc Van Utterbeeck
Luc Van UtterbeeckZaakvoerder
Peter Mortelmans
Peter Mortelmans
Patrick Desaeyer
Patrick DesaeyerPartner
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner

Deze bedrijven helpen wij al groeien