Procesoptimalisatie 2018-03-09T14:28:57+00:00

Customer excellence | Procesoptimalisatie
Hoe creëer je op de efficiëntst mogelijk manier waarde voor je klanten?

Customer excellence | Procesoptimalisatie
Hoe creëer je op de efficiëntst mogelijk manier waarde voor je klanten?

Elk contact van je klant met je organisatie is een commercieel contact. Tussen die contacten lopen er interne processen. Het is dan ook zaak om die processen efficiënt te beheren en te zorgen dat ze leiden tot je strategische objectieven, met:

  • Klantgerichte processen

  • Alignering van processen, mensen en systemen

  • Meetbare processen waardoor die snel en effectief kunnen bijgestuurd worden

  • Om onze groei te kunnen bestendigen en onze bedrijfsprocessen voor te bereiden op de toekomst zochten we een betrouwbare partner met een professionele aanpak en een klare kijk op de dingen. JDI bleek algauw een uitstekende keuze te zijn: hun ervaren consultants verwierven snel de nodige inzichten in onze situatie, tekenden samen met ons een plan op maat uit en hielpen ons dit plan te realiseren. Onze hoge verwachtingen werden moeiteloos overtroffen.

    Johan De Rooster, Zaakvoerder, DRD

  • Samen met JDI hebben we succesvol een customer journey project uitgewerkt en zo het volledige traject dat een klant aflegt doorheen onze organisatie in kaart gebracht. Dit laat ons toe om onze klanten een zeer gerichte en persoonlijke service te bieden. Dit heeft gezorgd voor een hechtere en directere communicatie met onze klanten en een verhoging in de tevredenheid van onze service.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

Hoe creëer je op de efficiëntst mogelijk manier waarde voor je klanten?
Een JDI process excellence-traject zorgt ervoor dat alle bedrijfsprocessen op een efficiënte manier bijdragen tot de missie en de strategische doelen, en gefocused blijven op klantwaarde.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We evalueren met jou of alle processen meetbaar zijn en bijdragen tot de strategische doelen
2
We gaan de efficiëntie en waardecreatie van je processen na
3
We brengen pijnpunten in kaart en formuleren verbeter voorstellen die zich kunnen situeren in mensen en/of processen en/of systemen, en de we samen me jouw mensen in realiteit kunnen brengen

Hoe wij jouw Customer excellence doen groeien!

KMO-Portefeuille, stap voor stap

29 november 2017|

In 2016 vereenvoudigde de Vlaamse overheid het aanvragen van subsidies met KMO portefeuille. Dat is nu makkelijker dan voordien. Hoewel..., makkelijk? Eerlijk? Eigenlijk wel. Als je tenminste deze stappen volgt. Stap 1: Is je [...]

Waarvoor kan je gebruikmaken van kmo-portefeuille

29 november 2017|

Slimme ondernemers met groeiambitie? Die maken jaarlijks gebruik van subsidies uit de kmo-portefeuille. De Vlaamse Overheid voorziet elk jaar een uitgebreide portefeuille subsidies voor kmo’s die willen groeien. Voor opleidingen en advies bij erkende dienstverleners [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Sofie Vanderhaeghe
Sofie Vanderhaeghe
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Petra Andries
Petra Andries
Emilie Ingelaere
Emilie Ingelaere

Deze bedrijven helpen wij al groeien