
Klantgerichte organisatie | Procesoptimalisatie
Zo efficiënt mogelijk waarde voor je klanten creëren
Zo efficiënt mogelijk waarde voor je klanten creëren

Customer excellence | Procesoptimalisatie
Zo efficiënt mogelijk waarde voor je klanten creëren
Zo efficiënt mogelijk waarde voor je klanten creëren
Elk contact van je klant met je organisatie is een commercieel contact. Tussen die contacten lopen er interne processen. Het is dan ook zaak om die processen efficiënt te beheren en te zorgen dat ze bijdragen tot de realisatie van je strategische objectieven, met:
Klantgerichte processen
Alignering tussen processen, mensen en systemen
Meetbare processen die snel en effectief kunnen bijgestuurd worden
Hoe creëer je op een efficiënte manier waarde voor je klanten?
Een JDI process excellence-traject zorgt ervoor dat alle bedrijfsprocessen op een efficiënte manier bijdragen tot de missie en de strategische doelen, met focus op klantwaarde.
Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw klantgerichtheid doen groeien!
Mobiliseer uw verborgen verkoopstroepen
De klassieke sales funnel heeft afgedaan. Consumenten volgen bij het aankoopproces niet langer een rechtlijnig pad, maar komen gedurende hun beslissingsproces op velerlei manieren met uw organisatie in contact. Voor elke consument is die afgelegde [...]
Giet jouw ondernemersdroom in een duurzaam business plan
“Een budget opmaken, daar zijn we weer,” hoor ik je als ondernemer al zeggen. “Waarom is dat eigenlijk nodig?” Een budget of een begroting is een inschatting van je inkomsten en uitgaven voor het volgende jaar. Het [...]
Waarvoor kan je gebruikmaken van kmo-portefeuille
Slimme ondernemers met groeiambitie? Die maken jaarlijks gebruik van subsidies uit de kmo-portefeuille. De Vlaamse Overheid voorziet elk jaar een uitgebreide portefeuille subsidies voor kmo’s die willen groeien. Voor opleidingen en advies bij erkende dienstverleners [...]