Procesoptimalisatie 2018-06-27T13:59:30+00:00

Customer excellence | Procesoptimalisatie
Hoe creëer je op de efficiëntst mogelijk manier waarde voor je klanten?

Customer excellence | Procesoptimalisatie
Hoe creëer je op de efficiëntst mogelijk manier waarde voor je klanten?

Elk contact van je klant met je organisatie is een commercieel contact. Tussen die contacten lopen er interne processen. Het is dan ook zaak om die processen efficiënt te beheren en te zorgen dat ze leiden tot je strategische objectieven, met:

  • Klantgerichte processen

  • Alignering van processen, mensen en systemen

  • Meetbare processen waardoor die snel en effectief kunnen bijgestuurd worden

  • Om onze groei te kunnen bestendigen en onze bedrijfsprocessen voor te bereiden op de toekomst zochten we een betrouwbare partner met een professionele aanpak en een klare kijk op de dingen. JDI bleek algauw een uitstekende keuze te zijn: hun ervaren consultants verwierven snel de nodige inzichten in onze situatie, tekenden samen met ons een plan op maat uit en hielpen ons dit plan te realiseren. Onze hoge verwachtingen werden moeiteloos overtroffen.

    Johan De Rooster, Zaakvoerder, DRD

  • Samen met JDI hebben we succesvol een customer journey project uitgewerkt en zo het volledige traject dat een klant aflegt doorheen onze organisatie in kaart gebracht. Dit laat ons toe om onze klanten een zeer gerichte en persoonlijke service te bieden. Dit heeft gezorgd voor een hechtere en directere communicatie met onze klanten en een verhoging in de tevredenheid van onze service.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

Hoe creëer je op de efficiëntst mogelijk manier waarde voor je klanten?
Een JDI process excellence-traject zorgt ervoor dat alle bedrijfsprocessen op een efficiënte manier bijdragen tot de missie en de strategische doelen, en gefocused blijven op klantwaarde.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We evalueren met jou of alle processen meetbaar zijn en bijdragen tot de strategische doelen
2
We gaan de efficiëntie en waardecreatie van je processen na
3
We brengen pijnpunten in kaart en formuleren verbeter voorstellen die zich kunnen situeren in mensen en/of processen en/of systemen, en de we samen me jouw mensen in realiteit kunnen brengen

Hoe wij jouw Customer excellence doen groeien!

Waarom uw klant uw beste marketeer is

28 april 2016|

Merkbewustzijn creëren bij klanten is fijn, maar het zijn de pleidooien van uw klanten zelf die uw toekomstige klanten het meeste zullen overtuigen. Voeren uw merkambassadeurs hun vurigste redes via sociale media? Dan zijn ze [...]

Upgrade van Sales 3.0 naar 4.0

15 juni 2016|

Vroeger waren strategie en verkoop de uithangborden van een organisatie. Vandaag is de strategie de basis en zorgt Sales 3.0 dankzij de integratie van marketing, verkoop en communicatie voor een juiste aanpak van social selling. [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Dimitri Kappos
Dimitri Kappos
Martin Root
Martin Root
Luc Van Utterbeeck
Luc Van UtterbeeckZaakvoerder
Peter Mortelmans
Peter Mortelmans

Deze bedrijven helpen wij al groeien