Digitale klantgerichtheid2019-09-13T15:10:35+00:00

Digitaal bedrijf | Digitale klantgerichtheid
Digitalisering doorheen het hele commerciële proces.

Digitaal bedrijf | Digitale klantgerichtheid
Digitalisering doorheen het hele commerciële proces.

Jij beslist als onderneming niet meer wanneer je je deuren open zet voor je klanten. De klant kiest zelf op welk moment en via welke weg hij contact zoekt met jou. Meer nog, krijgt hij niet meteen antwoord, dan is de kans groot dat hij overstapt naar een concurrent of zijn frustraties ventileert via een of ander online kanaal. Klantgericht tewerk gaan in deze digitale tijden is een hele uitdaging geworden, maar het is haalbaar als je deze zeven bouwstenen integreert in je aanpak:

  • Online positionering

  • Omni-channel & multi-device

  • Self-service & bereikbaarheid

  • Fulfilment

  • Hyperpersonalisatie

  • Customer service

  • Assortiment & pricing

  • De macht verschuift richting consument.

  • Gebruiksgemak als basis voor klantloyaliteit.

  • Impact door hyperpersonalisatie.

  • Online relevante inhoud brengen rendeert.

  • Binnenkort vormen generaties Y en Z de meerderheid op de arbeidsmarkt. Zij ervaren de digitale wereld als vanzelfsprekend.

Zorg er als onderneming voor dat:

  • je elk contactmoment met je klanten benut
  • klanten kunnen beslissen wanneer, waar en via welk kanaal ze je contacteren
  • zowel online als offline je DNA herkenbaar is
  • online en offline op elkaar afgestemd zijn

Wat kunnen wij hierin voor jou betekenen?

1
We brengen je digitale customer journey in kaart.
2
Stellen je digitale communicatie flows op.
3
En bepalen samen met jou je verbeterpunten in de vorm van quick wins en structurele verbetertrajecten.

Hoe kunnen we jouw digitale klantgerichtheid doen groeien?

Onderneem met ondernemers – met name voor je digitale klantgerichtheid

Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien