Digitale maturiteit2019-11-06T15:08:28+00:00

Digitaal bedrijf | Digitale maturiteit
Digitalisering als driver van je business.

Digitaal bedrijf | Digitale maturiteit
Digitalisering als driver van je business.

Digitale maturiteit van je bedrijf heeft betrekking op de mate waarin je mee bent met de digitale transformatie. Deze uit zich op meerdere vlakken: de klantgerichtheid van je online aanwezigheid, je interne organisatie en je algemeen beleid.

Wil je weten waar je bedrijf staat in deze digitale reis, bekijk dan de totale klantgerichtheid van je organisatie, de mate waarin je digitaal ‘klaar’ bent en het interne digitale beleid. Digitalisering is immers niet alleen een agendapunt van IT maar van iedereen binnen het bedrijf.

  • Welke trends en ontwikkelingen zijn op jouw onderneming van toepassing en waarop kan je inspelen?

  • Hoe verandert de markt in jouw segment, wie zijn je nieuwe concurrenten, wat zijn mogelijke nieuwe businessmodellen en stakeholders?

  • Haal je binnen 3 jaar nog dezelfde omzet en winst op dezelfde manier als vandaag?

Digitale transformatie is pas duurzaam en leidt pas écht tot groei als ze grondig wordt aangepakt. Daarom moet het algemeen management deze transformatie leiden en heel het bedrijf hierbij betrekken.
Wij definieerden 13 bouwstenen van digitale transformatie in ons ‘Digirad van Fortuin’. Een tool om steen voor steen te werken aan een stevige fundering voor je digitale onderneming.

Wat kunnen wij hierin voor jou betekenen?

1
We zetten je digitale klantgerichtheid op punt.
2
Tekenen je interne digitale organisatie uit.
3
En bepalen samen met jou je digitaal beleid en cultuur.

Hoe kunnen we jouw digitaal bedrijf doen groeien?

Onderneem met ondernemers – met name voor je digitale maturiteit

Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien