Bouwen met de klant als eerste steen
De tijd dat elk departement zijn eigen ding deed binnen je organisatie is (gelukkig) al lang voorbij. Laat hen op een slimmere, geïntegreerde manier samenwerken en keer het silo-denken uit de deur. Zet de beleving van de klant centraal en zoom in op deze 7 need-to-haves.

Hoe gaan we te werk?

Strategisch
Met een wendbare organisatie brengen we de eilanden weer samen.

Tactisch
We stellen een begeleidingstraject op dat aansluit bij jouw noden.

Operationeel
In co-creatie implementeren we dit traject met opleiding, coaching en opvolging.
JDI heeft op een fantastische manier bijgedragen aan de ondersteuning en begeleiding van onze managers in een context van grote veranderingen. Het creatief inspelen op en mee bouwen aan ons verhaal, de enorme flexibiliteit om inhoudelijke en praktische oplossingen aan te reiken, de zin voor co-creatie en het enthousiasme van JDI hebben ons in dit gezamenlijk project het gevoel gegeven een echte “partner” te zijn en geen “gewone klant”.
Marleen Van Gompel
Verantwoordelijke development & learning performance management, Crelan
Laat je inspireren

Benieuwd wat een krachtige organisatie kan betekenen?
Vul je gegevens in en we contacteren je voor een vrijblijvende klankbord sessie. Zo maak je ook ineens kennis met onze “Just Do It” mentaliteit.
