Content marketing 2018-05-28T16:00:59+00:00

Marketing | Content marketing
Hoe spreek je je specifieke doelgroep(en) aan via je website?

Marketing | Content marketing
Hoe spreek je je specifieke doelgroep(en) aan via je website?

Eruit springen helpt in marketing, dat was al duidelijk. Om op te vallen in de dagelijkse rush van informatie, is content marketing dé manier, ook voor kmo’s.
Een klassieke website heeft als doel alle bezoekers te informeren over wie je bent en de producten en diensten die je aanbiedt. Hij is dus geschreven vanuit het perspectief van je bedrijf, naar je (potentiële) klanten en andere doelgroepen.
Met content marketing ga je een stap verder. De vragen die je klanten kunnen hebben, staan centraal:

  • Je creëert relevante content die vragen van een specifieke doelgroep beantwoordt

  • Breng waardevolle leads tot bij je sales

  • De online vindbaarheid van je merk krijgt een boost. Resultaat? Meer bezoekers op je website, meer klanten, meer verkoop

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

  • Op gebied van marketing werken we nauw samen met JDI. Door hun ruime kijk op marketing slaagt JDI erin om ons te prikkelen met nieuwe inzichten en bovendien worden we ook ondersteund om deze uit te werken. De laatste 2 jaren heeft een versterkte marketingaanpak ondermeer gezorgd voor een aanzienlijke groei in webshop verkopen.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Na de lancering van de nieuwe website en inbound marketing initiatieven kregen we snel nieuwe klanten die ook direct mee waren in ons verhaal. Dankzij de KMO-portefeuille en de expertise van JDI was onze investering op 6 maanden terugbetaald.

    Tom Verluyten, Eigenaar, Take 5

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

Mensen informeren zich. Het is dus een kwestie van door de juiste potentiële klanten gevonden te worden. De hamvraag is: wie zijn je klanten en waar zijn ze naar op zoek? Je kunt je website zo organiseren dat meerdere doelgroepen zich specifiek aangesproken voelen. Samen brengen we de wensen en behoeften van alle doelgroepen in kaart. Op basis van je commerciële strategie stellen we prioriteiten.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We analyseren je doelgroepen om te komen tot de juiste persona die we specifiek gaan aanspreken via je website
2
We stellen een redactionele kalender voor je op
3
We schrijven content die verkoopt!

Hoe wij jouw marketing doen groeien!

6 redenen om met SEA te starten

11 juni 2018|

SEA. Je hebt er vast en zeker al eens van gehoord. Als je een eigen website hebt, doe je waarschijnlijk al aan SEO (Search Engine Optimization). SEO zorgt ervoor dat je hogerop in de [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Sofie Vanderhaeghe
Sofie Vanderhaeghe
Emilie Ingelaere
Emilie Ingelaere
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Bert Van Weyenberge
Bert Van Weyenberge

Deze bedrijven helpen wij al groeien