Inbound marketing2019-06-25T16:57:29+00:00

Marketing | Inbound marketing
Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?

Marketing | Inbound marketing
Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?

Inbound marketing slaat de brug tussen sales en marketing en zorgt voor meer en kwalitatievere leads. Je weet nl wie je website bezoekt, welke content de meeste aandacht trekt en waarin men geïnteresseerd is. Deze waardevolle informatie laat toe je website en content te optimaliseren om meer potentiële klanten aan te trekken. Daarnaast kan je ook je aanbod telkens weer scherper stellen.

  • Leer nieuwe potentiële klanten kennen via je website

  • Breng waardevolle leads binnen

  • Verkoop meer dankzij betere conversie

  • Op gebied van marketing werken we nauw samen met JDI. Door hun ruime kijk op marketing slaagt JDI erin om ons te prikkelen met nieuwe inzichten en bovendien worden we ook ondersteund om deze uit te werken. De laatste 2 jaren heeft een versterkte marketingaanpak ondermeer gezorgd voor een aanzienlijke groei in webshop verkopen.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Na de lancering van de nieuwe website en inbound marketing initiatieven kregen we snel nieuwe klanten die ook direct mee waren in ons verhaal. Dankzij de KMO-portefeuille en de expertise van JDI was onze investering op 6 maanden terugbetaald.

    Tom Verluyten, Eigenaar, Take 5

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?
Inbound marketing slaat de brug tussen sales en marketing. Met content marketing trek je de juiste bezoekers aan. Met inbound marketing identificeer je ze en begeleid je je bezoekers tot ze klant worden. 80% van je sales cyclus verloopt in dit geval via marketing. Zo kan je sales meer tijd besteden aan meer leads.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We starten jouw content marketing op
2
We zetten jouw commerciële doelen om in inbound marketingdoelen
3
We stellen een conversietraject op om van je bezoekers klanten te maken

Hoe wij jouw marketing doen groeien!

Voor- en nadelen van het e-mailmarketing kanaal

14 januari 2016|

Een goede balans tussen verschillende marketingkanalen is nodig voor efficiënte uitvoering van marketing. Binnen de marketingmix heeft ieder kanaal specifieke voor- en nadelen. Door optimaal gebruik te maken van de voordelen die ieder kanaal je [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je marketing

Jilles Sel
Jilles Sel
Christophe De Poorter
Christophe De Poorter
Dimitri Kappos
Dimitri Kappos
Jolijn Vannuffelen
Jolijn Vannuffelen

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien