Inbound marketing 2018-09-19T10:52:15+00:00

Marketing | Inbound marketing
Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?

Marketing | Inbound marketing
Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?

Weten wie je website bezoekt is goud waard. Met inbound marketing weet je wie er rondsnuistert op je website, wie geïnteresseerd is in wat, en dus ook welke informatie de meeste aandacht trekt. Zo kun je je website en content weer optimaliseren om meer potentiële klanten aan te trekken. Maar deze inzichten zijn ook nuttig voor je producten- en dienstenaanbod. Door je bezoekers en klanten te kennen, leer je ook jezelf kennen, en weet je je aanbod telkens weer scherper te stellen.

  • Leer nieuwe potentiële klanten kennen via je website

  • Breng waardevolle leads tot bij je sales

  • Verkoop meer dankzij betere en kwalitatieve leads

  • Op gebied van marketing werken we nauw samen met JDI. Door hun ruime kijk op marketing slaagt JDI erin om ons te prikkelen met nieuwe inzichten en bovendien worden we ook ondersteund om deze uit te werken. De laatste 2 jaren heeft een versterkte marketingaanpak ondermeer gezorgd voor een aanzienlijke groei in webshop verkopen.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Na de lancering van de nieuwe website en inbound marketing initiatieven kregen we snel nieuwe klanten die ook direct mee waren in ons verhaal. Dankzij de KMO-portefeuille en de expertise van JDI was onze investering op 6 maanden terugbetaald.

    Tom Verluyten, Eigenaar, Take 5

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?
Inbound marketing slaat de brug tussen sales en marketing. Met content marketing trek je de juiste bezoekers aan. Met inbound marketing identificeer je ze en begeleid je je bezoekers tot ze klant worden. 80% van je sales cyclus verloopt in dit geval via marketing. Zo kan je sales meer tijd besteden aan meer leads.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We starten jouw content marketing op
2
We zetten jouw commerciële doelen om in inbound marketingdoelen
3
We stellen een conversietraject op om van je bezoekers klanten te maken

Hoe wij jouw marketing doen groeien!

Het nieuwe sales management

13 oktober 2016|

Goesting? Met dit unieke woord weet elke Vlaming wat je bedoelt. Even kort en krachtig moet een sterke slagzin duidelijkheid brengen over doelstellingen en missie van een organisatie – ook intern. Dat was alvast één [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je marketing

Jilles Sel
Jilles Sel
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Dimitri Kappos
Dimitri Kappos
Jolijn Vannuffelen
Jolijn Vannuffelen

Deze bedrijven helpen wij al groeien