Inbound marketing2019-06-26T08:23:09+00:00

Marketing | Inbound marketing
Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?

Marketing | Inbound marketing
Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?

Inbound marketing slaat de brug tussen sales en marketing en zorgt voor meer en kwalitatievere leads. Je weet nl wie je website bezoekt, welke content de meeste aandacht trekt en waarin men geïnteresseerd is. Deze waardevolle informatie laat toe je website en content te optimaliseren om meer potentiële klanten aan te trekken. Daarnaast kan je ook je aanbod telkens weer scherper stellen.

  • Leer nieuwe potentiële klanten kennen via je website

  • Breng waardevolle leads binnen

  • Verkoop meer dankzij betere conversie

  • Op gebied van marketing werken we nauw samen met JDI. Door hun ruime kijk op marketing slaagt JDI erin om ons te prikkelen met nieuwe inzichten en bovendien worden we ook ondersteund om deze uit te werken. De laatste 2 jaren heeft een versterkte marketingaanpak ondermeer gezorgd voor een aanzienlijke groei in webshop verkopen.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Na de lancering van de nieuwe website en inbound marketing initiatieven kregen we snel nieuwe klanten die ook direct mee waren in ons verhaal. Dankzij de KMO-portefeuille en de expertise van JDI was onze investering op 6 maanden terugbetaald.

    Tom Verluyten, Eigenaar, Take 5

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

Hoe maak je klanten van de bezoekers van je website?
Met content marketing trek je de juiste bezoekers naar je website. Met inbound marketing identificeer je ze en begeleid je ze doorheen een nauwkeurig opgestelde communicatie funnel tot ze klant worden. Regelmatige en grondige analyse van je website bezoeken zijn daarom een absolute must. Je kent de profielen van je bezoekers, weet hoe ze op je website terecht kwamen, welke pagina’s ze bezoeken en nog veel meer. Meten is weten. En dan komt het erop aan om deze informatie juist te gebruiken om te converteren. Meer conversie brengt meer verkoop.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We starten jouw content marketing op om de juiste bezoekers naar je website te trekken.
2
We zetten jouw commerciële doelen om in inbound marketingdoelen
3
We stellen een conversietraject op om van je bezoekers klanten te maken

Hoe wij jouw marketing doen groeien!

Voor- en nadelen van het e-mailmarketing kanaal

14 januari 2016|

Een goede balans tussen verschillende marketingkanalen is nodig voor efficiënte uitvoering van marketing. Binnen de marketingmix heeft ieder kanaal specifieke voor- en nadelen. Door optimaal gebruik te maken van de voordelen die ieder kanaal je [...]

Mobiliseer uw verborgen verkoopstroepen

12 mei 2016|

De klassieke sales funnel heeft afgedaan. Consumenten volgen bij het aankoopproces niet langer een rechtlijnig pad, maar komen gedurende hun beslissingsproces op velerlei manieren met uw organisatie in contact. Voor elke consument is die afgelegde [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je marketing

Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck
Patrick Desaeyer
Patrick Desaeyer

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien