Marketing strategie 2018-03-09T17:00:02+00:00

Marketing | Marketingstrategie
Hoe pak ik mijn marketing aan?

Marketing | Marketingstrategie
Hoe pak ik mijn marketing aan?

Marketingacties renderen slechts wanneer je ze op een gestructureerde, planmatige manier aanpakt. Met andere woorden: wanneer je een degelijke marketingstrategie opmaakt, die past binnen je algemene bedrijfsstrategie. Een plan dat de komende jaren richting zal geven aan al jouw marketingacties. Een overzicht van jouw toekomstige aanpak waarin je de acties kort beschrijft.

Met het budget dat je er wenst aan te spenderen.De 3 voorwaarden voor een doeltreffende marketingstrategie:

  • Je hebt een duidelijk beeld van je markt

  • Je speelt in op de behoeften van je klanten

  • Je weet waar je concurrenten mee bezig zijn

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Na de lancering van de nieuwe website en inbound marketing initiatieven kregen we snel nieuwe klanten die ook direct mee waren in ons verhaal. Dankzij de KMO-portefeuille en de expertise van JDI was onze investering op 6 maanden terugbetaald.

    Tom Verluyten, Eigenaar, Take 5

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

  • Op gebied van marketing werken we nauw samen met JDI. Door hun ruime kijk op marketing slaagt JDI erin om ons te prikkelen met nieuwe inzichten en bovendien worden we ook ondersteund om deze uit te werken. De laatste 2 jaren heeft een versterkte marketingaanpak ondermeer gezorgd voor een aanzienlijke groei in webshop verkopen.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

JDI maakt graag een marketingplan met en voor jou. In dat marketingplan leggen we vast hoe je de komende jaren de markt gaat veroveren.
We kijken kritisch naar jouw aanbod en naar je markt. Zo bepalen we jouw unieke stijl en methode om je doelgroep te bereiken. Met die inzichten stellen we alles scherp: we bepalen de juiste acties op het juiste moment.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We luisteren naar jouw commerciële doelen
2
We bepalen jouw strategie voor de komende maanden en jaren
3
We zetten samen jouw plan om in actie

Hoe wij jouw marketing doen groeien!

Waarom e-mail marketing succesvol blijft

23 november 2015|

Tussen al het social media geweld en ondanks spam houden commerciële e-mails goed stand. Meer zelfs: bedrijven vinden dat e-mail marketing nog steeds een betere ROI oplevert dan bijvoorbeeld social media of offline marketing. En eigenlijk [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Sofie Vanderhaeghe
Sofie Vanderhaeghe
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Petra Andries
Petra Andries
Emilie Ingelaere
Emilie Ingelaere

Deze bedrijven helpen wij al groeien