Go-2-marketstrategie 2018-05-29T10:34:32+00:00

Sales | Go-2-marketstrategie
Hoe vertaal ik waar ik naartoe wil in een concrete sales strategie?

Sales | Go-2-marketstrategie
Hoe vertaal ik waar ik naartoe wil in een concrete sales strategie?

Hoe bouw je de brug van je organisatie naar je markt? Dan begin je bij het omschrijven van je markt en klanten. Aan wie wil je verkopen? En hoe breng je je producten/diensten bij deze klanten, met inbegrip van:

  • De vertaling van je strategisch plan naar een concreet verkoopplan

  • De definitie van de verschillende klantenprofielen waar je op mikt

  • De bepaling van je prijzenstrategie.

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Dankzij JDI hebben we een beter inzicht gekregen in onze go-to-market en hebben we een online en offline model uitgebouwd om partners en eindklanten te bereiken.

    Pieter Claerhout, CEO, Araani

  • Van de coaching van mijn verkopers tot het opzetten van een efficiënt proces voor de opvolging van leads : JDI realiseerde dit voor ons op een pragmatische en doeltreffende manier. JDI vult dit niet alleen operationeel in maar denkt ook creatief mee over nieuwe oplossingen of marktbenaderingen.

    Lodewijk Babi, Juvo

  • JDI coacht onze verkopers zodat ze met zelfvertrouwen en de juiste tools het sales proces beter beheersen en hun S&OP kennis kunnen overbrengen. Dankzij de praktische tips & tricks en het inlevingsvermogen in onze business merkten we direct resultaat.

    Sara Timmermans, Sales Manager, Solventure

Eens je je strategisch plan bepaald hebt, begint het pas. Hoe ga je dit vertalen in een aanbod met een prijskaartje dat klanten verleidt? En welke klanten wil je hebben?

1
We hebben een 5-stappenplan om van doelstellingen tot actieplan en roadmap te komen
2
We vormen je klankbord voor een aanbod dat past binnen de snel evoluerende markt van vandaag
3
We stellen onze ruime ervaring ter beschikking om je verkoopkanalen te optimaliseren.

Hoe wij jouw communicatie doen groeien!

Upgrade van Sales 3.0 naar 4.0

15 juni 2016|

Vroeger waren strategie en verkoop de uithangborden van een organisatie. Vandaag is de strategie de basis en zorgt Sales 3.0 dankzij de integratie van marketing, verkoop en communicatie voor een juiste aanpak van social selling. [...]

Mobiliseer uw verborgen verkoopstroepen

12 mei 2016|

De klassieke sales funnel heeft afgedaan. Consumenten volgen bij het aankoopproces niet langer een rechtlijnig pad, maar komen gedurende hun beslissingsproces op velerlei manieren met uw organisatie in contact. Voor elke consument is die afgelegde [...]

Onderneem met ondernemers – boost je sales

Patrick Desaeyer
Patrick DesaeyerPartner
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Nico Ivens
Nico IvensPartner
Neal Rotsaert
Neal Rotsaert

Deze bedrijven helpen wij al groeien