Go-2-marketstrategie2019-11-06T12:26:37+00:00

Sales | Go-2-marketstrategie
Hoe vertaal ik waar ik naartoe wil in een concrete sales strategie?

Sales | Go-2-marketstrategie
Hoe vertaal ik waar ik naartoe wil in een concrete sales strategie?

In je go-2-market strategie bouw je de brug van je organisatie naar je markt.

Je begint bij het omschrijven van je markt en je klanten. Je specificeert aan wie je wil verkopen en hoe je je producten/diensten bij deze klanten brengt, met inbegrip van:

  • De vertaling van je strategisch plan naar een concreet verkoopplan

  • De omschrijving van de verschillende klanten profielen waar je op mikt

  • De bepaling van je prijzenstrategie.

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Dankzij JDI hebben we een beter inzicht gekregen in onze go-to-market en hebben we een online en offline model uitgebouwd om partners en eindklanten te bereiken.

    Pieter Claerhout, CEO, Araani

  • Van de coaching van mijn verkopers tot het opzetten van een efficiënt proces voor de opvolging van leads : JDI realiseerde dit voor ons op een pragmatische en doeltreffende manier. JDI vult dit niet alleen operationeel in maar denkt ook creatief mee over nieuwe oplossingen of marktbenaderingen.

    Lodewijk Babi, Juvo

  • JDI coacht onze verkopers zodat ze met zelfvertrouwen en de juiste tools het sales proces beter beheersen en hun S&OP kennis kunnen overbrengen. Dankzij de praktische tips & tricks en het inlevingsvermogen in onze business merkten we direct resultaat.

    Sara Timmermans, Sales Manager, Solventure

Het bepalen van je strategisch plan is een belangrijke eerste stap om je doelstellingen te bereiken. Naast de juiste communicatie, moet je dit plan ook vertalen naar het juiste aanbod, met een prijskaartje dat klanten ertoe aanzet om bij jou te kopen. Om dit goed te kunnen doen moet je heel goed weten welke klanten je wil aantrekken.

1
We helpen je om in 5 stappen van doelstellingen tot actieplan en roadmap te komen
2
We zoeken samen met jou uit welk aanbod past binnen de snel evoluerende markt van vandaag
3
We stellen onze ruime ervaring ter beschikking om je verkoopkanalen te optimaliseren.

Hoe wij jouw communicatie doen groeien!

Onderneem met ondernemers – boost je sales

Patrick Desaeyer
Patrick Desaeyer
Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck
Neal Rotsaert
Neal Rotsaert

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien