Sales 4.0 2018-03-10T15:37:16+00:00

Sales | Sales 4.0
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?

Sales | Sales 4.0
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?

De integratie van communicatie, marketing en verkoop lijkt evident maar is vaak een hele uitdaging. En wat als je met onze ondersteuning je hele organisatie klantgerichter kan maken? Dan maak je van de vele uitdagingen van vandaag opportuniteiten, met:

  • Een commercieel denkende organisatie

  • Coachende en leidende managers

  • Inzicht in je klanten en markt.

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • Van de coaching van mijn verkopers tot het opzetten van een efficiënt proces voor de opvolging van leads : JDI realiseerde dit voor ons op een pragmatische en doeltreffende manier. JDI vult dit niet alleen operationeel in maar denkt ook creatief mee over nieuwe oplossingen of marktbenaderingen.

    Lodewijk Babi, Juvo

  • Dankzij JDI hebben we een beter inzicht gekregen in onze go-to-market en hebben we een online en offline model uitgebouwd om partners en eindklanten te bereiken.

    Pieter Claerhout, CEO, Araani

  • JDI coacht onze verkopers zodat ze met zelfvertrouwen en de juiste tools het sales proces beter beheersen en hun S&OP kennis kunnen overbrengen. Dankzij de praktische tips & tricks en het inlevingsvermogen in onze business merkten we direct resultaat.

    Sara Timmermans, Sales Manager, Solventure

Vele organisaties worstelen met het sales/marketing-schisma. In de uitdagende en onzekere markt van vandaag, is het enige wat zin heeft een geïntegreerde organisatie. Waarbij iedereen die de telefoon opneemt een klantgerichte attitude heeft.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
We hebben een hele methodologie om tot een klantgerichte organisatie te komen.
2
We helpen je sales manager te evolueren van brandweerman naar krachtige sales coach.
3
We vormen een klankbord voor de vertaling van je strategisch plan naar je organisatie.

Hoe wij jouw sales doen groeien!

Het nieuwe salesmanagement

9 februari 2017|

De volledig klantgerichte organisatie waarin iedereen mee verkoopt is geen holistische holle frase, maar een filosofie die realiteit wordt. Meer nog, deze Sales 4.0 is de nieuwe norm. Een sales manager die zich nu alleen [...]

Onderneem met ondernemers – boost je sales

Sofie Vanderhaeghe
Sofie Vanderhaeghe
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Petra Andries
Petra Andries
Emilie Ingelaere
Emilie Ingelaere

Deze bedrijven helpen wij al groeien