Sales 4.0 2018-05-29T10:33:56+00:00

Sales | Sales 4.0
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?

Sales | Sales 4.0
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?

De integratie van communicatie, marketing en verkoop lijkt evident maar is vaak een hele uitdaging. En wat als je met onze ondersteuning je hele organisatie klantgerichter kan maken? Dan maak je van de vele uitdagingen van vandaag opportuniteiten, met:

  • Een commercieel denkende organisatie

  • Coachende en leidende managers

  • Inzicht in je klanten en markt.

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • Van de coaching van mijn verkopers tot het opzetten van een efficiënt proces voor de opvolging van leads : JDI realiseerde dit voor ons op een pragmatische en doeltreffende manier. JDI vult dit niet alleen operationeel in maar denkt ook creatief mee over nieuwe oplossingen of marktbenaderingen.

    Lodewijk Babi, Juvo

  • Dankzij JDI hebben we een beter inzicht gekregen in onze go-to-market en hebben we een online en offline model uitgebouwd om partners en eindklanten te bereiken.

    Pieter Claerhout, CEO, Araani

  • JDI coacht onze verkopers zodat ze met zelfvertrouwen en de juiste tools het sales proces beter beheersen en hun S&OP kennis kunnen overbrengen. Dankzij de praktische tips & tricks en het inlevingsvermogen in onze business merkten we direct resultaat.

    Sara Timmermans, Sales Manager, Solventure

Vele organisaties worstelen met het sales/marketing-schisma. In de uitdagende en onzekere markt van vandaag, is het enige wat zin heeft een geïntegreerde organisatie. Waarbij iedereen die de telefoon opneemt een klantgerichte attitude heeft.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
We hebben een hele methodologie om tot een klantgerichte organisatie te komen.
2
We helpen je sales manager te evolueren van brandweerman naar krachtige sales coach.
3
We vormen een klankbord voor de vertaling van je strategisch plan naar je organisatie.

Hoe wij jouw sales doen groeien!

Het nieuwe sales management

13 oktober 2016|

Goesting? Met dit unieke woord weet elke Vlaming wat je bedoelt. Even kort en krachtig moet een sterke slagzin duidelijkheid brengen over doelstellingen en missie van een organisatie – ook intern. Dat was alvast één [...]

Minder prospectie, meer succes

19 juli 2018|

De nummer 1 aanpak om leads te genereren Dat het verkoopproces de afgelopen 10 jaar veranderd is, wist je ongetwijfeld al. Maar dat vandaag 92% van de kopers hun keuzeproces op het internet start? En [...]

Onderneem met ondernemers – boost je sales

Nico Ivens
Nico IvensPartner
Luc Van Utterbeeck
Luc Van UtterbeeckZaakvoerder
Patrick Desaeyer
Patrick DesaeyerPartner
Stan Hensmans
Stan Hensmans

Deze bedrijven helpen wij al groeien