
Sales | Sales 4.0
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?

Sales | Sales 4.0
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?
Hoe krijg ik een geïntegreerde, klantgerichte organisatie?
De integratie van communicatie, marketing en verkoop lijkt evident maar is vaak een hele uitdaging. En wat als je met onze ondersteuning je hele organisatie klantgerichter kan maken? Dan maak je van de vele uitdagingen van vandaag opportuniteiten, met:
- Een commercieel denkende organisatie
Coachende en leidende managers
- Inzicht in je klanten en markt.
Vele organisaties worstelen met het sales/marketing-schisma. In de uitdagende en onzekere markt van vandaag, is het enige wat zin heeft een geïntegreerde organisatie. Waarbij iedereen een klantgerichte attitude heeft.
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw sales doen groeien!
Giet jouw ondernemersdroom in een duurzaam business plan
“Een budget opmaken, daar zijn we weer,” hoor ik je als ondernemer al zeggen. “Waarom is dat eigenlijk nodig?” Een budget of een begroting is een inschatting van je inkomsten en uitgaven voor het volgende jaar. Het [...]
Customer Excellence – Qué?
Customer Journey en Loyalty Loop? Systemen die helpen elk contactmoment met (potentiële) klanten te vatten om daar op de bestmogelijke manier op in te spelen. Essentieel in deze verhalen is echter de échte klantervaring. Die [...]
Creëer duurzame groei en betere verkoopsresultaten door een sales boost plan
Een commerciële organisatie reikt veel verder dan alleen maar de salesafdeling. Het is daarom essentieel om inzichten te hebben in alle afdelingen die in contact staan met klanten. Van chauffeurs tot technische medewerkers, baliemedewerkers, filiaalleiders,... noem maar op. Een eenvoudig sales boost [...]