Sales management & coaching 2018-05-29T11:01:09+00:00

Sales | Sales management & coaching
Hoe beheer ik het hele salesgebeuren op een krachtige manier?

Sales | Sales management & coaching
Hoe beheer ik het hele salesgebeuren op een krachtige manier?

Heeft u soms het gevoel dat uw sales met de verkeerde zaken bezig zijn? Dat ze reactief zijn eerder dan proactief? Dat er tijd verloren wordt en de kostbare leads onvoldoende worden opgevolgd? De drie gouden regels van een succesvol sales management:

  • Een evenwichtig salesplan

  • Een gestructureerd salesproces en de juiste softwaretools

  • De juiste coaching van je verkopers.

  • JDI coacht onze verkopers zodat ze met zelfvertrouwen en de juiste tools het sales proces beter beheersen en hun S&OP kennis kunnen overbrengen. Dankzij de praktische tips & tricks en het inlevingsvermogen in onze business merkten we direct resultaat.

    Sara Timmermans, Sales Manager, Solventure

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Dankzij JDI hebben we een beter inzicht gekregen in onze go-to-market en hebben we een online en offline model uitgebouwd om partners en eindklanten te bereiken.

    Pieter Claerhout, CEO, Araani

  • Van de coaching van mijn verkopers tot het opzetten van een efficiënt proces voor de opvolging van leads : JDI realiseerde dit voor ons op een pragmatische en doeltreffende manier. JDI vult dit niet alleen operationeel in maar denkt ook creatief mee over nieuwe oplossingen of marktbenaderingen.

    Lodewijk Babi, Juvo

Een goed salesplan voorziet in het ontwikkelen van de business bij bestaande klanten én bij nieuwe klanten. Verder is het belangrijk dat de sales hun tijd besteden aan de juiste zaken. Dit impliceert dat ze goed ondersteund worden door een CRM en andere sales tools. Maar een goede verkoop begint bij de juiste man/vrouw met de juiste training op de juiste plaats. Wat kunnen wij in dat kader voor jou betekenen?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
We zorgen voor sales management ad interim
2
We helpen je een sales manager te zoeken en aan te werven
3
We coachen je sales manager om tot optimale resultaten te komen

Hoe wij jouw sales doen groeien!

De Provocatieve Marketeer

19 september 2016|

De provocatieve marketeer is een absolute noodzaak voor elk bedrijf dat wil groeien De laatste 5 jaar vindt een (r)evolutie plaats in de manier waarop klanten, prospecten en leveranciers elkaar vinden, informeren , inspireren [...]

Onderneem met ondernemers – boost je sales

Nico Ivens
Nico Ivens
Patrick Desaeyer
Patrick Desaeyer
Stan Hensmans
Stan Hensmans
Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck

Deze bedrijven helpen wij al groeien