Sales operations 2018-03-10T15:40:43+00:00

Sales | Sales Operations
Hoe optimaliseer ik mijn uitvoerend verkoopapparaat?

Sales | Sales 4.0
Hoe optimaliseer ik mijn uitvoerend verkoopapparaat?

Heb je een goed geoliede verkooporganisatie? Zowel qua sales team als in de uitvoering? Een aspect dat vaak onderschat wordt is de praktische organisatie van de dagelijkse bezigheden van je verkopers. Dat begint bij een correcte verhouding vast loon versus commissie en een stimulerend bonussysteem. Maar ook het bijhouden van hun tijdsbesteding, en of en hoe ze een accountplan maken bijvoorbeeld, heeft impact op hun en dus ook jouw slagkracht. De drie voorwaarden voor vlotlopende sales operations:

  • De juiste verkopers met de juiste opleiding en coaching

  • Een goed draaiende backoffice met de nodige tools

  • De vlotte organisatie van de dagelijkse realiteit van de sales.

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • Van de coaching van mijn verkopers tot het opzetten van een efficiënt proces voor de opvolging van leads : JDI realiseerde dit voor ons op een pragmatische en doeltreffende manier. JDI vult dit niet alleen operationeel in maar denkt ook creatief mee over nieuwe oplossingen of marktbenaderingen.

    Lodewijk Babi, Juvo

  • Dankzij JDI hebben we een beter inzicht gekregen in onze go-to-market en hebben we een online en offline model uitgebouwd om partners en eindklanten te bereiken.

    Pieter Claerhout, CEO, Araani

  • JDI coacht onze verkopers zodat ze met zelfvertrouwen en de juiste tools het sales proces beter beheersen en hun S&OP kennis kunnen overbrengen. Dankzij de praktische tips & tricks en het inlevingsvermogen in onze business merkten we direct resultaat.

    Sara Timmermans, Sales Manager, Solventure

Je hele organisatie moet er staan om de leads efficiënt en doeltreffend te processen tot klanten. Welke tools zijn daarvoor nuttig? En hoe ga je je salesteam klaarmaken om de leads te verzilveren in groei voor je bedrijf?

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
We leiden je sales team doelgericht op
2
We adviseren je vanuit onze ruime ervaring rond vergoedingssystemen en account plannen
3
We helpen je je sales team met de juiste mensen aan te vullen.

Hoe wij jouw sales doen groeien!

De Provocatieve Marketeer

19 september 2016|

De provocatieve marketeer is een absolute noodzaak voor elk bedrijf dat wil groeien De laatste 5 jaar vindt een (r)evolutie plaats in de manier waarop klanten, prospecten en leveranciers elkaar vinden, informeren , inspireren [...]

Customer Excellence – Qué?

7 oktober 2016|

Customer Journey en Loyalty Loop? Systemen die helpen elk contactmoment met (potentiële) klanten te vatten om daar op de bestmogelijke manier op in te spelen. Essentieel in deze verhalen is echter de échte klantervaring. Die [...]

Onderneem met ondernemers – boost je sales

Sofie Vanderhaeghe
Sofie Vanderhaeghe
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Petra Andries
Petra Andries
Emilie Ingelaere
Emilie Ingelaere

Deze bedrijven helpen wij al groeien