
Strategie | Strategie en plan
Je objectieven en hoe ze te behalen.
Je objectieven en hoe ze te behalen.

Strategie | Strategie en plan
Je objectieven en hoe ze te behalen.
Je objectieven en hoe ze te behalen.
Je begrijpt de context van de snel veranderende marktomgeving en hebt een duidelijke visie op de toekomst. In je missie omschrijf je nauwkeurig de positie die jij wilt innemen. Dan is het nu zaak om concreet te worden en je objectieven en doelstellingen te bepalen. We werken samen aan het antwoord op drie vragen:
Waar wil je staan over 3 jaar? Over 5 jaar?
Hoe kan je dat op een realistische manier verwezenlijken?
Hoe meet je of je je objectieven bereikt en wanneer?
Met het antwoord op deze vragen heb je een concreet plan en meetbare doelstellingen! Wij geloven zeer sterk in een one-pager als businessplan met een roadmap/actieplan waarin de concrete stappen staan om jouw doelen te bereiken.
Vanuit je visie en missie bepaal je, samen met je team, je concrete doelstellingen en wanneer je deze wil behalen. Op basis daarvan teken je je strategie uit, nl de concrete stappen die je zal zetten om je kwalitatieve en kwantitatieve doelen te behalen. Je bepaalt je KPI’s om je resultaten nauwkeurig te meten, evalueren en je plan te optimaliseren. Een plan is nooit af, het leeft en wordt continu bijgestuurd in functie van je resultaten.
Hoe kunnen wij jou helpen?
Hoe wij jouw strategie doen groeien!
Customer Journey – De reis van uw klant
... en niet “weg van” de klant Vandaag lijkt iedereen wel reclamemaker of recensent. En producten of diensten vinden en recensies lezen kan overal, 24/7. Klanten zien daardoor soms door de bomen het bos [...]
Het nieuwe salesmanagement
De volledig klantgerichte organisatie waarin iedereen mee verkoopt is geen holistische holle frase, maar een filosofie die realiteit wordt. Meer nog, deze Sales 4.0 is de nieuwe norm. Een sales manager die zich nu [...]
Upgrade van Sales 3.0 naar 4.0
Vroeger waren strategie en verkoop de uithangborden van een organisatie. Vandaag is de strategie de basis en zorgt Sales 3.0 dankzij de integratie van marketing, verkoop en communicatie voor een juiste aanpak van social selling. [...]