Strategie en plan2019-11-06T15:27:08+00:00

Strategie | Strategie en plan
Je objectieven en hoe ze te behalen.

Strategie | Strategie en plan
Je objectieven en hoe ze te behalen.

Je begrijpt de context van de snel veranderende marktomgeving en hebt een duidelijke visie op de toekomst. In je missie omschrijf je nauwkeurig de positie die jij wilt innemen. Dan is het nu zaak om concreet te worden en je objectieven en doelstellingen te bepalen. We werken samen aan het antwoord op drie vragen:

  • Waar wil je staan over 3 jaar? Over 5 jaar?

  • Hoe kan je dat op een realistische manier verwezenlijken?

  • Hoe meet je of je je objectieven bereikt en wanneer?

Met het antwoord op deze vragen heb je een concreet plan en meetbare doelstellingen! Wij geloven zeer sterk in een one-pager als businessplan met een roadmap/actieplan waarin de concrete stappen staan om jouw doelen te bereiken.

  • Van Oirschot is een groeiende en ambitieuze onderneming. Om onze doelstellingen te bereiken hebben we reeds op verschillende domeinen goed kunnen samenwerken met JDI. De verschillende invalshoeken en inzichten die JDI ons geeft, zijn vernieuwend in onze sector en een echte meerwaarde voor ons. In het begin hebben we bij het verscherpen van onze strategie op JDI beroep gedaan als klankbord.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

Vanuit je visie en missie bepaal je, samen met je team, je concrete doelstellingen en wanneer je deze wil behalen. Op basis daarvan teken je je strategie uit, nl de concrete stappen die je zal zetten om je kwalitatieve en kwantitatieve doelen te behalen. Je bepaalt je KPI’s om je resultaten nauwkeurig te meten, evalueren en je plan te optimaliseren. Een plan is nooit af, het leeft en wordt continu bijgestuurd in functie van je resultaten.

Hoe kunnen wij jou helpen?

1
We treden op als klankbord om samen met jou je doelstellingen op korte en middellange termijn te bepalen. We integreren daarin de bredere context van de trends en uitdagingen in je markt.
2
We begeleiden jou en je team bij het opstellen van je concreet stappenplan om je doelstellingen te realiseren.
3
We bepalen samen de KPI’s om je resultaten correct te meten en je plan bij te sturen waar nodig.

Hoe wij jouw strategie doen groeien!

Upgrade van Sales 3.0 naar 4.0

15 juni 2016|

Vroeger waren strategie en verkoop de uithangborden van een organisatie. Vandaag is de strategie de basis en zorgt Sales 3.0 dankzij de integratie van marketing, verkoop en communicatie voor een juiste aanpak van social selling. [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je strategie

Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck
Patrick Desaeyer
Patrick Desaeyer
Nico Ivens
Nico Ivens
Ante Rimac
Ante Rimac

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien