
Strategie | Transformatie en verankering
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!

Strategie | Transformatie en verankering
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!
De markt verandert snel en continu en we hebben te maken met ‘slimme klanten’ die zeer goed geïnformeerd zijn. Klantgerichtheid moet daarom overal in de organisatie aanwezig zijn. Je strategie moet gekend zijn en gedragen worden door al je medewerkers. Als leidinggevende of zaakvoerder kan je het niet alleen! Elke medewerker heeft een rol en verantwoordelijkheid in het groei verhaal van je onderneming. Je mensen betrekken bij het hele strategisch en uitvoerend proces is daarom essentieel. Belangrijke uitgangspunten:
- Medewerkers zijn je belangrijkste assets
- Mensen willen deel uitmaken van een inspirerende organisatie en een stimulerende werkomgeving
Maak van je mede-werkers mede-merkers door hen te betrekken in je groei verhaal.
Medewerkers betrekken wil zeggen dat je ze meeneemt in je hele verhaal, vanaf het bepalen van je strategie en objectieven, tot en met het maken van het concrete plan om deze te realiseren. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Een bedrijf is geen democratie. Daarom staan wij je met raad en daad bij. We bieden naast strategisch advies, ook training en coaching om de transformatie ook daadwerkelijk te verankeren. Nadat alle strategische aspecten helder zijn, ondersteunen we je bij:
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw strategie doen groeien!
JDI Services helpt bedrijven klantgerichtheid waarmaken
JDI Services lanceert vandaag zijn Teamsights-website, met programma’s die focussen op persoonlijke en professionele ontwikkeling in bedrijven. Deze investering onderstreept het engagement van JDI Services om ondernemingen op pragmatische wijze bij te staan in het [...]
Customer Journey – De reis van uw klant
... en niet “weg van” de klant Vandaag lijkt iedereen wel reclamemaker of recensent. En producten of diensten vinden en recensies lezen kan overal, 24/7. Klanten zien daardoor soms door de bomen het bos [...]
Het nieuwe sales management
Goesting? Met dit unieke woord weet elke Vlaming wat je bedoelt. Even kort en krachtig moet een sterke slagzin duidelijkheid brengen over doelstellingen en missie van een organisatie – ook intern. Dat was alvast één [...]