
Strategie | Transformatie en verankering
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!

Strategie | Transformatie en verankering
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!
Betrek je medewerkers in je groei verhaal!
De markt verandert snel en continu en we hebben te maken met ‘slimme klanten’ die zeer goed geïnformeerd zijn. Klantgerichtheid moet daarom overal in de organisatie aanwezig zijn. Je strategie moet gekend zijn en gedragen worden door al je medewerkers. Als leidinggevende of zaakvoerder kan je het niet alleen! Elke medewerker heeft een rol en verantwoordelijkheid in het groei verhaal van je onderneming. Je mensen betrekken bij het hele strategisch en uitvoerend proces is daarom essentieel. Belangrijke uitgangspunten:
- Medewerkers zijn je belangrijkste assets
- Mensen willen deel uitmaken van een inspirerende organisatie en een stimulerende werkomgeving
Maak van je mede-werkers mede-merkers door hen te betrekken in je groei verhaal.
Medewerkers betrekken wil zeggen dat je ze meeneemt in je hele verhaal, vanaf het bepalen van je strategie en objectieven, tot en met het maken van het concrete plan om deze te realiseren. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Een bedrijf is geen democratie. Daarom staan wij je met raad en daad bij. We bieden naast strategisch advies, ook training en coaching om de transformatie ook daadwerkelijk te verankeren. Nadat alle strategische aspecten helder zijn, ondersteunen we je bij:
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw strategie doen groeien!
Je verkopers het ene succes na het andere laten boeken? Stuur hen op pad met een salesplan.
Wapen je verkopers met een waterdicht salesplan Ondernemen draait om verkopen. Liefst zoveel mogelijk. Daarom stuur je verkopers op pad. Dacht je eraan hen een salesplan in handen te stoppen? Nee? Dringend doen! Want een [...]
Elke business is een sociale business
Elke ondernemer of onderneming heeft een netwerk nodig. Om de juiste leveranciers te vinden, de juiste mensen aan te trekken en - zeer belangrijk - zijn producten of diensten aan de man te kunnen brengen. [...]
Upgrade van Sales 3.0 naar 4.0
Vroeger waren strategie en verkoop de uithangborden van een organisatie. Vandaag is de strategie de basis en zorgt Sales 3.0 dankzij de integratie van marketing, verkoop en communicatie voor een juiste aanpak van social selling. [...]