
Strategie | Visie alignment
Wie je bent. Waar je naartoe gaat.
Wie je bent. Waar je naartoe gaat.

Strategie | Visie alignment
Wie je bent? Waar je naartoe gaat.
Wie je bent? Waar je naartoe gaat.
De fundering voor groei is “alignment” doorheen heel je bedrijf. Zit iedereen op één lijn over visie en aanpak? Als duidelijk is hoe je anticipeert op de vele en snelle veranderingen in je markt en waar je de komende jaren naartoe evolueert, straal je zelfvertrouwen uit en geef je al je medewerkers de kans om mee te werken aan groei. Wij begeleiden je naar het antwoord op vier vitale vragen:
- Je uitdagingen: wat beweegt er in je markt?
- Je visie: waar ga je naartoe op lange termijn?
- Je missie: wat is je ‘raison d’être’, je ‘bestaansreden’?
- Is iedereen mee met deze visie? Weten je management en medewerkers waar je naartoe gaat?
Je schrijft je visie op de marktevolutie uit, stemt je missie daarop af en met een goede strategie ga je volop voor het behalen van die missie. Je neem al je medewerkers mee in je verhaal zodat ze de juiste vertaalslag maken naar de realiteit.
Visie en missie zijn geen doel op zich maar een middel tot betrokken medewerkers die het voor je onderneming opnemen als echte ambassadeurs.
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw strategie doen groeien!
Upgrade van Sales 3.0 naar 4.0
Vroeger waren strategie en verkoop de uithangborden van een organisatie. Vandaag is de strategie de basis en zorgt Sales 3.0 dankzij de integratie van marketing, verkoop en communicatie voor een juiste aanpak van social selling. [...]
Wat wij leerden op Strategic Marketing Day
Blijf jezelf en je medewerkers uitdagen. Marketing staat nooit stil. Elke dag ontdek je als marketer nieuwe technieken, tools of creatieve ideeën. Om ervoor te zorgen dat je voor klanten steeds een zo groot mogelijke [...]
8 stappen voor een sterk klantentevredenheidsonderzoek
Veel te vaak denken we dat we onze klanten kennen. Dat we écht weten wat ze willen. Helaas slaan we nog veel te vaak de bal mis. Er bestaat een grote kloof tussen wat bedrijven [...]