
Strategie | Visie alignment
Wie je bent. Waar je naartoe gaat.
Wie je bent. Waar je naartoe gaat.

Strategie | Visie alignment
Wie je bent? Waar je naartoe gaat.
Wie je bent? Waar je naartoe gaat.
De fundering voor groei is “alignment” doorheen heel het bedrijf. Met andere woorden, zit iedereen op één lijn over visie en aanpak? Als duidelijk is hoe je anticipeert op marktbewegingen en waar je de komende 5 jaar naartoe evolueert, geef je iedereen de kans om mee te werken aan groei. We begeleiden je naar het antwoord op vier vitale vragen:
- Je uitdagingen: wat beweegt er in je markt?
- Je visie: waar ga je naartoe op lange termijn?
- Je missie: wat is je ‘raison d’être’, je ‘bestaansreden’?
- Is iedereen mee met deze visie? Weten je management en medewerkers waar je naartoe gaat?
Je beschrijft je visie op de marktevolutie en stemt je missie daarop af. Met een goeie strategie ga je volop voor het behalen van die missie. Tenslotte neem je al je medewerkers mee in je verhaal zodat ze telkens de juiste vertaalslag maken van verhaal naar realiteit.
Visie en missie zijn namelijk geen doel op zich maar worden zo een middel tot: medewerkers die betrokken zijn en het voor je onderneming opnemen als echte ambassadeurs.
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw strategie doen groeien!
3 generaties over ondernemen: de verschillen en gelijkenissen [VIDEO]
In november lanceerden we de 'Barometer: wat is ondernemen?'. Met als centrale insteek deze 2 vragen: "Wat betekent ondernemen voor jou? En is het verschil tussen de kijk van jongere en oudere werknemers op ondernemen [...]
8 stappen voor een sterk klantentevredenheidsonderzoek
Veel te vaak denken we dat we onze klanten kennen. Dat we écht weten wat ze willen. Helaas slaan we nog veel te vaak de bal mis. Er bestaat een grote kloof tussen wat bedrijven [...]
Je verkopers het ene succes na het andere laten boeken? Stuur hen op pad met een salesplan.
Wapen je verkopers met een waterdicht salesplan Ondernemen draait om verkopen. Liefst zoveel mogelijk. Daarom stuur je verkopers op pad. Dacht je eraan hen een salesplan in handen te stoppen? Nee? Dringend doen! Want een [...]