
Marketing | Branding
Hoe straal ik uit waar ik voor sta via mijn merk?
Hoe straal ik uit waar ik voor sta via mijn merk?

Marketing | Branding
Hoe straal ik uit waar ik voor sta via mijn merk?
Hoe straal ik uit waar ik voor sta via mijn merk?
De visuele identiteit is de emotionele uitstraling van je bedrijf: wie je bent, waar je voor staat, je persoonlijkheid, waarden, cultuur en mindset. Met de juiste branding creëer je een sterk merk en hogere naamsbekendheid. Je trekt direct en indirect klanten aan die zich emotioneel associëren met jouw branding. Alles wat je zegt en doet moet ervan doordrongen zijn. Trek de lijn door in elke vorm van communicatie, zowel online als offline, en je zal zien dat een sterke visuele identiteit bijdraagt tot:
Het vertrouwen van je klanten en prospects
Differentiatie ten opzichte van andere spelers
Geïnspireerde medewerkers
Een sterke employer value proposition (EVP)
De juiste branding verhoogt de waarde van je onderneming. Het is de visuele vertaling van je bedrijf en identiteit en bepaalt voor een groot deel of mensen met jou zaken willen doen. Je trekt de klanten aan die bij jouw identiteit passen. Dat geldt ook voor medewerkers.
Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw marketing doen groeien!
De 10 meest gelezen blogartikels van JDI in 2017
We starten 2018 met een laatste terugblik op vorig jaar. Onze 10 meest gelezen blogartikels van 2017 vind je hieronder! 10. Je verkopers het ene succes na het andere laten boeken? Stuur hen op [...]
Wat een KMO moet weten over GDPR
Global Data Protection Regulation, of GDPR is een Europese wetgeving die op 24 mei 2016 in werking is getreden. Het vervangt een verouderde Europese wetgeving uit 1995 met betrekking tot de bescherming van natuurlijke [...]
Ga voor een website die beter scoort in Google
Jouw website is een goudmijn voor Google. Tenminste, als je met het juiste gereedschap delft. JDI toont hoe het moet. Jouw onderneming heeft een website. Dat kan niet anders in dit digitale tijdperk. Maar [...]