Branding2019-06-25T14:29:04+00:00

Marketing | Branding
Hoe straal ik uit waar ik voor sta via mijn merk?

Marketing | Branding
Hoe straal ik uit waar ik voor sta via mijn merk?

De visuele identiteit is de emotionele uitstraling van je bedrijf: wie je bent, waar je voor staat, je persoonlijkheid, waarden, cultuur en mindset. Met de juiste branding creëer je een sterk merk en hogere naamsbekendheid. Je trekt direct en indirect klanten aan die zich emotioneel associëren met jouw branding. Alles wat je zegt en doet moet ervan doordrongen zijn. Trek de lijn door in elke vorm van communicatie, zowel online als offline, en je zal zien dat een sterke visuele identiteit bijdraagt tot:

  • Het vertrouwen van je klanten en prospects

  • Differentiatie ten opzichte van andere spelers 

  • Geïnspireerde medewerkers

  • Een sterke employer value proposition (EVP) 

  • ADMOS is altijd een klantgerichte organisatie geweest. En de samenwerking met JDI heeft dat nog versterkt. Gaande van een unieke storytelling, een creatieve combinatie van marketing en sales, structuur brengen in onze sales operations en tools, coaching en aanwerving van medewerkers, tot klankbord voor mij als CEO, met de ondernemers van JDI zijn we nog succesvoller geworden.

    Anthony Shaikh, CEO, ADMOS

  • JDI heeft de marketing voor Stoopen & Meeûs in goede banen geleid tot de komst van een intern marketing coördinator. Door hun vlotte communicatie en kennis van zaken hebben zij ervoor gezorgd dat Stoopen & Meeûs een plaats kreeg in de markt met een nieuwe huisstijl, de ontwikkeling van een website, productlanceringen,… Een aangename samenwerking waar we met veel plezier aan terugdenken!

    Erik Van Heuven (vennoot en CEO) en Marleen Demeyer (CEO), Stoopen & Meeûs

  • Op gebied van marketing werken we nauw samen met JDI. Door hun ruime kijk op marketing slaagt JDI erin om ons te prikkelen met nieuwe inzichten en bovendien worden we ook ondersteund om deze uit te werken. De laatste 2 jaren heeft een versterkte marketingaanpak ondermeer gezorgd voor een aanzienlijke groei in webshop verkopen.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Na de lancering van de nieuwe website en inbound marketing initiatieven kregen we snel nieuwe klanten die ook direct mee waren in ons verhaal. Dankzij de KMO-portefeuille en de expertise van JDI was onze investering op 6 maanden terugbetaald.

    Tom Verluyten, Eigenaar, Take 5

De juiste branding verhoogt de waarde van je onderneming. Het is de visuele vertaling van je bedrijf en identiteit en bepaalt voor een groot deel of mensen met jou zaken willen doen. Je trekt de klanten aan die bij jouw identiteit passen. Dat geldt ook voor medewerkers.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We creëren de juiste visuele identiteit voor jouw merk en zoeken mee naar een nieuwe merknaam.
2
We zetten je merk sterker in de markt
3
We ontwikkelen een sterke employer branding

Hoe wij jouw marketing doen groeien!

Het merk als anker voor elke ondernemer

6 september 2018|

“Waarom moet ik werken aan een merk?”, hoor ik ondernemers vaak zeggen, “Branding is voor consumentenmerken met grote budgetten. Een merk bouwen kost toch handenvol geld!” Tijd om enkele marketingmythes te weerleggen, want een [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Erik Hubin
Erik Hubin
Christophe De Poorter
Christophe De Poorter
Jolijn Vannuffelen
Jolijn Vannuffelen
Niels Vermeulen
Niels Vermeulen

We helpen deze bedrijven nu al om te groeien