Positionering 2018-05-24T10:57:34+00:00

Strategie | Positionering
Het profiel van je bedrijf en je merken

Strategie | Positionering
Het profiel van je bedrijf en je merken

De branding van je onderneming weerspiegelt waar je voor staat. Je merken zijn hierop afgestemd en spreken je doelgroepen ook gevoelsmatig aan. Aankoopbeslissingen van mensen zijn namelijk altijd emotioneel geladen. De vragen waar we samen een antwoord op zoeken in deze oefening, zijn:

  • Wie ben je, en wie ben je niet?

  • Hoe breng je de juiste emotie in je uitstraling?

  • Wat onderscheidt je van je concullega’s?

  • Bijzonder professionele mensen die streven naar een optimaal resultaat vanuit hun vakbekwaamheid.

    Gert Mertens & Koen Martens, Zaakvoerders, Ecohuis

  • JDI kan je helpen met de volledige waaier van verkoop binnen een onderneming, gaande van sales/marketing/branding/website/social media tot organisatie/management. Je moet je niet telkens tot een andere leverancier wenden, zijn coördineren en stroomlijnen het hele verhaal.

    Jurgen Jackers, Partner, Finvision

  • Van Oirschot is een groeiende en ambitieuze onderneming. Om onze doelstellingen te bereiken hebben we reeds op verschillende domeinen goed kunnen samenwerken met JDI. De verschillende invalshoeken en inzichten die JDI ons geeft, zijn vernieuwend in onze sector en een echte meerwaarde voor ons. In het begin hebben we bij het verscherpen van onze strategie op JDI beroep gedaan als klankbord.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

Wat is je bestaansreden, je ‘raison d’être’? Welk verschil wil je precies maken voor je doelgroep? Het is belangrijk dat dit helder is, voor je verdergaat. Maar even belangrijk zijn je look en feel, en de tone of voice die je gebruikt. Kortom: je hele uitstraling bepaalt hoe je doelgroep zich aangesproken voelt.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

1
Wij dagen je uit om tot de juiste positionering te komen – in functie van je objectieven
2
Onze branding specialisten helpen je met je merkenbeleid
3
We coachen je bij het bepalen van je toegevoegde waarde tegenover andere partijen in de markt.

Hoe wij jouw strategie doen groeien!

Het nieuwe sales management

13 oktober 2016|

Goesting? Met dit unieke woord weet elke Vlaming wat je bedoelt. Even kort en krachtig moet een sterke slagzin duidelijkheid brengen over doelstellingen en missie van een organisatie – ook intern. Dat was alvast één [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je strategie

Luc Van Utterbeeck
Luc Van UtterbeeckZaakvoerder
Patrick Desaeyer
Patrick DesaeyerPartner
Christophe De Poorter
Christophe De PoorterPartner
Nico Ivens
Nico IvensPartner

Deze bedrijven helpen wij al groeien