Vacature

Allround marketeer

Ben jij ondernemend, resultaatgericht, leergierig, no-nonsense, authentiek en een doener? Heb je goesting en is er een kleine hoek af bij jou?

JDI Summer Academy Employer Branding en talent marketing

Taken en verantwoordelijkheden

Je helpt je klanten om een eigentijdse aanpak van marketingcommunicatie uit te werken, van strategie en tactiek tot implementatie.
Je doet dat in nauw overleg met onze senior consultants.
Je leidt als marketeer verschillende projecten in goede banen en loodst onze klanten van A naar B met grondig en werkbaar advies.
Eens ‘up and running’, zorg je voor een goed geoliede marketingmachine, gespekt met relevante verhalen die op het juiste moment bij de juiste mensen terechtkomen.
Kwaliteit is daarbij je eerste bezorgdheid. Vanuit je ervaring coach je onze social media experts, copywriters, grafici en webdesigners om efficiënt samen te werken en goed werk te leveren.
Je helpt het team om ‘on topic’ te blijven. Je zorgt voor een gestructureerde en planmatige aanpak en verliest daarbij de strategische doelstellingen van de klant niet uit het oog.
Je verschaft je klanten inzicht in de toegevoegde waarde van onze activiteiten. Je zorgt voor een heldere kijk op geleverde meerwaarde.
Je volgt de evolutie van het online marketingvak van nabij.
Je deelt die kennis en inzichten actief met je klanten en collega’s.

Kwalificaties en vaardigheden

Optimize. Repeat. Je kan een paar succesvolle contentmarketingcampagnes op je conto schrijven, van idee tot uitvoering en beheer.
Je hebt de cijfers om dat te bewijzen.
Onder vrienden eigenlijk je favoriete persona’s praat je al eens in drieletteracroniemen, genre SEO, SEA, SEM. Maar je weet je evengoed perfect verstaanbaar te maken in mensentaal.
Je hebt ervaring met marketing automation en de bijhorende tools zoals Mailchimp, Hubspot, enz., Eén of meerdere certificaten van Google, Facebook, Hubspot, zijn zeker een pluspunt.
Sterke communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling).
Digitale communicatie is jouw passie:je bent op de hoogte van de laatste digitale ontwikkelingen.
Je hebt computerkennis die verder gaat dan het Office pakket: kennis van MailChimp, Flexmail, Google Analytics,…
Je kan de website beheren via een CMS-tool (WordPress)
Expertise in social media, Google Adwords of copywriting zijn een grote extra troef.
Je hebt oog voor nieuwe ontwikkelingen en innovaties binnen content en inbound marketing en ziet mogelijkheden om deze toe te passen op maat van onze organisatie en die van klanten.
Een gezonde dosis social media kennis is vanzelfsprekend.
Je beheerst goed en correct gesproken en geschreven Nederlands, extra talen zijn een pluspunt.
Je werkt nauwkeurig en nauwgezet.

JDI in een notendop

Ons aanbod

JDI is een bruisende onderneming van enthousiaste doeners die elkaar stimuleren en versterken. Je komt terecht in een dynamisch team waar we mikken op kwaliteit en toegevoegde waarde en waar ook ruimte is voor plezier. Bij JDI werken is vanaf dag één werken aan persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt talrijke uitdagingen en eigen verantwoordelijkheden.

We bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur (evt. na periode van 3 maanden) en een loon volgens ervaring en kunnen.

Kennismaking

Een eerste selectie vindt plaats op basis van een beoordeling van een korte motivatie en cv. Blaas ons hierin alvast omver met enkele realisaties van je werk. De geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.

Tijdens de selectieprocedure worden zowel je deskundigheden als vaardigheden en competenties getest.

Voel je je aangesproken door deze challenge? Solliciteer dan meteen en wie weet mogen wij jou binnenkort verwelkomen in ons team!

Niet wachten… doen!

Ontdek ook onze andere vacatures

  • Allround marketeer

    Ben jij ondernemend, resultaatgericht, leergierig, no-nonsense, authentiek en een doener? Heb je goesting en is er een kleine hoek af bij jou?

  • Talent & organisatie coach

    Heb jij interesse in mensen, ben je geboeid door organisatie-dynamiek, ben je resultaatgericht, leergierig, fan van no-nonsense en ben je een doener?