Optimaliseer de verkoopvaardigheden van je team met salestrainingen en zorg dat je collega’s begrijpen welke impact ze hebben bij klanten.

  • De nieuwe salesmanager

    De job van salesmanager is moelijker geworden, maar ook belangrijker. Meer dan ooit moet hij of zij een coach zijn voor …

  • Impact creëren door niet-commerciële collega’s

    Klanten komen op verschillende manieren in contact met jouw organisatie. En vaak hebben ze al een beslissing genomen nog voor …

  • Social selling

    Change is the only constant. Ontdek daarom onze effectieve aanpak voor verandertrajecten. Zo helpen we je bij het succesvol …

  • Customer journey mapping

    De markt verandert snel. Nieuwe concurrenten steken de kop op en klanten verwachten vandaag een andere dienstverlening van hun leveranciers. ...

Onze sales methodologie

Je sales boosten door middel van een uitgekiende strategie, training aan verkoopmedewerkers of salesmanagers? Vergeet klassieke salesstrategieën want minstens 50% van alle klanten neemt al een beslissing voordat ze contact hebben gehad met een (klassieke) verkoper. JDI optimaliseert je verkoopvaardigheden om de juiste vissen aan de haak te slaan.

Onze salesdiensten

We combineren salestechnieken met marketing en communicatie acties. Zo krijg je de meeste kans om jouw prospecten en klanten te overtuigen van je toegevoegde waarde.

We brengen de verschillende contactpunten met je klanten in kaart (customer journey) en bekijken hoe je organisatie hierbij steeds waarde kan brengen. Digitale tools kunnen een extra versnelling brengen.

We trekken potentiële klanten aan met gerichte content en zorgen dat deze leads door sales op de juiste manier kunnen opgepakt worden.

We maken via processen, coaching en digitale tools je salesmensen effectiever en succesvoller.

Ga op zoek naar relevante connecties om een langdurige vertrouwensrelatie mee op te bouwen. De kracht van netwerken… maar dan via social media! Up your selling game? Ontdek onze oplossingen.

Als sales manager speel je een cruciale rol in het behalen van commercieël succes. We bekijken in dit traject multidisciplinair of je bezig bent met de juiste dingen, jouw leiderschapsstijl en communicatievaardigheden.

Verder sparren over je sales?

Laat hier je gegevens achter en je hoort snel van ons:

Current step:Step 1
Step 2
Step 3
Current step:Step 1
Step 2
Step 3
  • JDI heeft op een fantastische manier bijgedragen aan de ondersteuning en begeleiding van onze managers in een context van grote veranderingen. Het creatief inspelen op en mee bouwen aan ons verhaal, de enorme flexibiliteit om inhoudelijke en praktische oplossingen aan te reiken, de zin voor co-creatie en het enthousiasme van JDI hebben ons in dit gezamenlijk project het gevoel gegeven een echte “partner” te zijn en geen “gewone klant”.

    Marleen Van Gompel

    Verantwoordelijke development & learning performance management, Crelan

6 invloedssferen van de Nieuwe Sales Manager

Je maakt je organisatie maximaal commercieel succesvol door het Nieuwe Sales Management als proces te bekijken in plaats van als functie. Meer details

258 pagina’s | 113 eigen illustraties | 18 inspirerende quotes

Groeiboeken JDI strategie, marketing, sales, talent en ontwikkeling, HR, recruitment, digitalisatie

Werken bij JDI: doeners gezocht!

Zit klantgerichtheid en commercieel denken in je DNA en zoek je nog toffe collega’s om de werkweek leuk mee af te sluiten? Gevonden!

Deze groeiers kennen onze “just do it” mentaliteit

Laat je inspireren

  • De skills van morgen: bijscholing als sleutel tot succes

    Ontdek hoe je organisatie zich kan voorbereiden op de skills van morgen. Leer over bijscholing, adjacent skills en strategische leiderschapstrainingen om een Future-Proof Workforce te creëren. Neem contact op voor onze oplossingen!

  • Employer branding: een must voor elk bedrijf

    Als er 1 ding is dat de digital natives als een bloedhond van ver kunnen detecteren, dan is het social media fakeness. Blijf dus, ook in je employer branding, real. Wij tonen je hoe je dat doet.

  • In 4 stappen naar een positieve feedbackcultuur

    In een feedbackcultuur voelen werknemers zich comfortabel om met regelmaat feedback te vragen en te geven. Feedback is namelijk noodzakelijk binnen een organisatie wanneer deze echt wil inzetten op zelfsturende sterke teams. Het is een mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. En de kers op de taart: in sterke teams gaat gezamenlijk duurzaam resultaat voor op persoonlijk [...]