Opleiding
1 dag
Klanten
NL, FR, EN
Impact creëren door niet-commerciële collega’s
Klanten komen op verschillende manieren in contact met jouw organisatie. En vaak hebben ze al een beslissing genomen nog voor ze jouw verkopers contacteren. Het aankoopproces is veel digitaler geworden en verkopers moeten extra moeite doen om geloofwaardig te blijven.
Des te meer heel je organisatie klantgericht is, des te meer kans je maakt op commercieel succes. Elke collega die in contact komt met klanten, kan een positief effect hebben op die klantenrelatie. Maar vaak beseffen ze dit niet en ze willen ook niet ‘de verkoper’ uithangen.
Tijdens deze opleiding bekijken we welke interacties er zijn met klanten en hoe collega’s meer impact kunnen krijgen tijdens die interacties. Het is een praktijkgerichte opleiding en collega’s maken hun eigen actielijst op om zelf toe te passen.
Voor wie is dit traject?
Elke collega die in contact komt met klanten. Commerciële medewerkers zijn ook welkom maar we richten ons meer op niet-commerciële medewerkers. Voor de opleiding ‘Impact creëren bij klanten’ is er geen voorkennis vereist.
De opleiding in een notendop
In deze opleiding van één dag leren we hoe je heel het bedrijf kan inzetten voor meer commercieel succes. We bespreken de vijf interactiemomenten met klanten en hoe je daar als niet-commerciële collega’s meer impact kunt creëren.
Stel je vraag
We werken dit traject uit op maat van je noden, situatie en het aantal deelnemers.
Nico, onze Sales expert helpt je graag verder!