Opleiding

1 dag

Klanten

NL, FR, EN

Impact creëren door niet-commerciële collega’s

Klanten komen op verschillende manieren in contact met jouw organisatie. En vaak hebben ze al een beslissing genomen nog voor ze jouw verkopers contacteren. Het aankoopproces is veel digitaler geworden en verkopers moeten extra moeite doen om geloofwaardig te blijven.

Des te meer heel je organisatie klantgericht is, des te meer kans je maakt op commercieel succes. Elke collega die in contact komt met klanten, kan een positief effect hebben op die klantenrelatie. Maar vaak beseffen ze dit niet en ze willen ook niet ‘de verkoper’ uithangen.

Tijdens deze opleiding bekijken we welke interacties er zijn met klanten en hoe collega’s meer impact kunnen krijgen tijdens die interacties. Het is een praktijkgerichte opleiding en collega’s maken hun eigen actielijst op om zelf toe te passen.

JDI Summer Academy Employer Branding en talent marketing

Voor wie is dit traject?

Elke collega die in contact komt met klanten. Commerciële medewerkers zijn ook welkom maar we richten ons meer op niet-commerciële medewerkers. Voor de opleiding ‘Impact creëren bij klanten’ is er geen voorkennis vereist.

De opleiding in een notendop

In deze opleiding van één dag leren we hoe je heel het bedrijf kan inzetten voor meer commercieel succes. We bespreken de vijf interactiemomenten met klanten en hoe je daar als niet-commerciële collega’s meer impact kunt creëren.

JDI in een notendop

Programma

Aan de hand van praktijkvoorbeelden bekijken we wat je zelf kunt doen in je dagelijks werk.

  • Hoe kijken klanten naar onze organisatie?
  • Welke interacties hebben wij met klanten?
  • Hoe kunnen we meer toegevoegde waarde brengen tijdens die interacties?
  • Hoe passen we onze communicatie aan om meer impact te hebben?
  • Hoe gaan we dit zelf toepassen in onze rol?

Praktisch

Om deelnemers een neutrale locatie aan te bieden, weg van het kantoor, werken we samen met LofttoBe. Hun inspirerende ruimtes geven zuurstof aan elk teamevent.

Stel je vraag

We werken dit traject uit op maat van je noden, situatie en het aantal deelnemers.

Nico, onze Sales expert helpt je graag verder!

Nico Ivens JDI Summer Academy expert

Tijd om jouw verandering te borgen binnen je bedrijf? Schrijf je in!

Cursus van één dag: 2.100,- euro (excl BTW)

Hiermee ga je akkoord dat JDI je gegevens verwerkt om je op de hoogte te houden rond je inschrijving.

  • Customer journey mapping

    De markt verandert snel. Nieuwe concurrenten steken de kop op en klanten verwachten vandaag een andere dienstverlening van hun leveranciers. ...

  • Events met impact

    Ontdek de kracht van events met impact bij JDI. Wij zijn experts in het organiseren van evenementen die niet alleen voldoen aan uw verwachtingen, maar deze ver overtreffen.

  • De nieuwe salesmanager

    De job van salesmanager is moelijker geworden, maar ook belangrijker. Meer dan ooit moet hij of zij een coach zijn voor …