Opleiding

1 dag

Klanten

NL, FR, EN

Customer journey mapping

De markt verandert snel. Nieuwe concurrenten steken de kop op en klanten verwachten vandaag een andere dienstverlening van hun leveranciers. Ze willen geïnspireerd, geïnformeerd en zelfs entertained worden. Heel de organisatie moet daarom klantgericht zijn om zo een toegevoegde waarde te brengen. Het gaat dus niet alleen meer om het verkopen van een product, oplossing of dienst, het gaat ook over er zijn tijdens de volledige customer journey. En het is niet enkel en alleen de verkoop die hier verantwoordelijk voor is!

JDI Summer Academy Employer Branding en talent marketing

Voor wie is deze opleiding?

Operationeel verantwoordelijken, Salesmanagers, Commercial Directors, Marketingmanagers en zaakvoerders van bedrijven die ambitieuze plannen hebben. Voor de opleiding customer journey mapping is er geen voorkennis vereist.

De opleiding in een notendop

De customer journey mapping  cursus zal een framework bieden om van je bedrijf een klantgerichte organisatie te maken en om maximaal impact te creëren voor je klanten.

  • Hoe maak je heel je organisatie klantgericht?
  • Hoe kan je je klant verrassen?
  • Ontdek de customer journey mapping template
  • Optimaliseer jouw organisatie

JDI in een notendop

Programma

Dag 1

Op 1 dag brengen we de customer journey van jouw bedrijf in kaart tijdens een interactieve cursus via volgende stappen en theorie.

–       Hoe maak je heel je organisatie klantgericht?
–       Wat zijn de verschillende contactpunten van een klant met jouw organisatie?
–       Hoe bied je vandaag toegevoegde waarde tijdens al die contactpunten?
–       Hoe kan je je klant verrassen?
–       Hoe maak je van je medewerkers medemerkers en zelfs ambassadeurs?
–       Hoe gebruik je de customer journey mapping template voor je eigen organisatie?

Praktisch

Om deelnemers een neutrale locatie aan te bieden, weg van het kantoor, werken we samen met LofttoBe. Hun inspirerende ruimtes geven zuurstof aan elk teamevent.

Stel je vraag

We werken dit traject uit op maat van je noden, situatie en het aantal deelnemers.

Nico, onze Sales expert helpt je graag verder!

Nico Ivens JDI Summer Academy expert

Tijd om jouw customer journey in kaart te brengen? Schrijf je in!

Cursus van één dag: 2.100,- euro (excl BTW)

Hiermee ga je akkoord dat JDI je gegevens verwerkt om je op de hoogte te houden rond je inschrijving.

  • Impact creëren door niet-commerciële collega’s

    Klanten komen op verschillende manieren in contact met jouw organisatie. En vaak hebben ze al een beslissing genomen nog voor …

  • Insights Discovery persoonlijke groei

    Leer jezelf kennen en ga met die zelfkennis aan de slag om op een betere manier verbinding te maken met andere. Insights Discovery laat …

  • Social selling

    Change is the only constant. Ontdek daarom onze effectieve aanpak voor verandertrajecten. Zo helpen we je bij het succesvol …