Opleiding
1 dag
Klanten
NL, FR, EN
Customer journey mapping
De markt verandert snel. Nieuwe concurrenten steken de kop op en klanten verwachten vandaag een andere dienstverlening van hun leveranciers. Ze willen geïnspireerd, geïnformeerd en zelfs entertained worden. Heel de organisatie moet daarom klantgericht zijn om zo een toegevoegde waarde te brengen. Het gaat dus niet alleen meer om het verkopen van een product, oplossing of dienst, het gaat ook over er zijn tijdens de volledige customer journey. En het is niet enkel en alleen de verkoop die hier verantwoordelijk voor is!

Voor wie is deze opleiding?
Operationeel verantwoordelijken, Salesmanagers, Commercial Directors, Marketingmanagers en zaakvoerders van bedrijven die ambitieuze plannen hebben. Voor de opleiding customer journey mapping is er geen voorkennis vereist.
De opleiding in een notendop
De customer journey mapping cursus zal een framework bieden om van je bedrijf een klantgerichte organisatie te maken en om maximaal impact te creëren voor je klanten.

Stel je vraag
We werken dit traject uit op maat van je noden, situatie en het aantal deelnemers.
Nico, onze Sales expert helpt je graag verder!
