Opleiding

0,5 dag

Klanten

NL, FR, EN

Social selling

Optimaliseer je verkoopaanpak met krachtig social selling op LinkedIn tijdens een compacte sessie van een halve dag. Krijg praktische tips en handige technieken voorgeschoteld waarmee je jouw digitale verkoopbenadering naar een hoger niveau kunt tillen. We draaien het traditionele verkoopproces om en laten je zien hoe je op een authentieke manier je doelgroep benadert. Bouw waardevolle relaties op en genereer uiteindelijk succesvolle afspraken. Dat is social selling op zijn best!

  • Deze opleiding komt in aanmerking voor KMO-Portefeuille onder het thema Digitalisering

JDI Summer Academy Employer Branding en talent marketing

Voor wie is deze opleiding?

Salesmanagers, Commercial Directors, Marketingmanagers en zaakvoerders van bedrijven die ambitieuze (sales)plannen hebben, maar ook leergierige verkopers en commerciële marketeers. Voor de social selling opleiding is er geen voorkennis vereist en hij zal je social funnel versterken.

De opleiding in een notendop

In deze opleiding (halve dag) geven we praktische tips hoe je met LinkedIn je huidige sales aanpak kunt versterken. Je draait het traditionele verkoopproces om en kunt op een warme wijze je doelgroep uiteindelijk benaderen om tot een afspraak te komen. Social selling at its best!

  • Hoe kan je waarde creëren op LinkedIn?
  • Hoe deel je je kennis online?
  • Hoe leg je contact met interessante contactpersonen?
JDI in een notendop

Praktisch

Om deelnemers een neutrale locatie aan te bieden, weg van het kantoor, werken we samen met LofttoBe. Hun inspirerende ruimtes geven zuurstof aan elk teamevent.

Stel je vraag

We werken dit traject uit op maat van je noden, situatie en het aantal deelnemers.

Nico, onze Sales expert helpt je graag verder!

Nico Ivens JDI Summer Academy expert

Tijd om jouw social selling naar een hoger niveau te brengen? Schrijf je in!

Cursus van ½ dag: 1.400,- euro (excl BTW)

Hiermee ga je akkoord dat JDI je gegevens verwerkt om je op de hoogte te houden rond je inschrijving.

  • Customer journey mapping

    De markt verandert snel. Nieuwe concurrenten steken de kop op en klanten verwachten vandaag een andere dienstverlening van hun leveranciers. ...

  • Impact creëren door niet-commerciële collega’s

    Klanten komen op verschillende manieren in contact met jouw organisatie. En vaak hebben ze al een beslissing genomen nog voor …

  • De nieuwe salesmanager

    De job van salesmanager is moelijker geworden, maar ook belangrijker. Meer dan ooit moet hij of zij een coach zijn voor …