Opleiding

1 dag

Klanten

NL, FR, EN

De nieuwe salesmanager

De job van salesmanager is moelijker geworden, maar ook belangrijker. Meer dan ooit moet hij of zij een coach zijn voor het verkoopteam maar ook voor de andere departementen. Want verkopen is meer en meer een collectief gebeuren en dit doe je met een klantgerichte organisatie. Heel veel werk – dus belangrijk om een goed plan te hebben. Daarom komt JDI met 6 onmisbare handvaten van de nieuwe salesmanager

JDI Summer Academy Employer Branding en talent marketing

Voor wie is deze opleiding?

Salesmanagers, Commercial Directors en zaakvoerders van bedrijven die ambitieuze (sales) plannen hebben. Voor het salesmanagement programma van JDI is er geen voorkennis vereist.

De opleiding in een notendop

In deze opleiding van één dag leren we je hoe je heel het bedrijf kan inzetten voor meer commercieel succes. We geven je 6 handvaten om de juiste dingen te doen en de dingen juist te doen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden krijg je snel inzichten in hoe je die handvaten kunt toepassen in je eigen organisatie.

JDI in een notendop

Programma

1

Hoe maak je heel de organisatie klantgericht?

2

Welke tools kan ik daarbij inzetten?

3

Hoe kan ik sociale media correct gebruiken?

4

Hoe zorg ik voor een goede samenwerking met marketing?

5

Hoe pas ik mijn communicatie en leiderschap aan om meer impact te hebben?

6

Hoe laat ik mijn sales plan ‘leven’ doorheen de organisatie?

Praktisch

Om deelnemers een neutrale locatie aan te bieden, weg van het kantoor, werken we samen met LofttoBe. Hun inspirerende ruimtes geven zuurstof aan elk teamevent.

Stel je vraag

We werken dit traject uit op maat van je noden, situatie en het aantal deelnemers.

Nico, onze sales expert helpt je graag verder!

Nico Ivens JDI Summer Academy expert

Tijd om jouw salesmanagers helemaal up-to-date te brengen? Schrijf je in!

Cursus van één dag: 2.100,- euro (excl BTW)

Hiermee ga je akkoord dat JDI je gegevens verwerkt om je op de hoogte te houden rond je inschrijving.

  • Impact creëren door niet-commerciële collega’s

    Klanten komen op verschillende manieren in contact met jouw organisatie. En vaak hebben ze al een beslissing genomen nog voor …

  • Customer journey mapping

    De markt verandert snel. Nieuwe concurrenten steken de kop op en klanten verwachten vandaag een andere dienstverlening van hun leveranciers. ...

  • Insights Discovery persoonlijke groei

    Leer jezelf kennen en ga met die zelfkennis aan de slag om op een betere manier verbinding te maken met andere. Insights Discovery laat …