Talent vinden door je authenticiteit,
je waarden, je ambassadeurs

  • Ambassadeurs-programma

    Een ambassadeur is een collega die fier is op zijn werk en bedrijf. En dit ook echt uitdraagt: zowel in zijn gedrag als in zijn communicatie, …

  • Employer branding en talent marketing

    De juiste profielen aantrekken voor je organisatie is niet altijd even makkelijk. Om de instroom van nieuw talent naar je vacatures te …

Be the change: evolutie van de arbeidsmarkt in België

Tegen 2030 zullen zo’n 4,5 miljoen werknemers zich moeten bijscholen en zullen 310.000 mensen zich moeten omscholen om een duurzame baan te behouden. Als niet snel daadkrachtige maatregelen worden genomen, zullen in 2030 zo’n 584.000 vacatures niet ingevuld raken.

Wat kan je doen om je voor te bereiden op die grote uitdaging? Bekijk onderstaande video met Jeroen Franssen van Agoria en krijg onmiddellijk nieuwe inzichten.

Onze trajecten

Sollicitanten gedragen zich steeds meer als consumenten. Vooraleer ze solliciteren, willen ze meer weten over jouw organisatie. De cultuur, de missie, de waarden en ook: het imago. Zo wegen ze af of je organisatie bij hen past. Het ligt dan ook voor de hand om toekomstig talent te behandelen als consumenten. En hoe bereik je die? Met marketing. Met talent marketing ben je namelijk in staat om nieuw talenten aan te trekken, die je met de ‘traditionele’ recrutering niet altijd kan bereiken

Elk bedrijf wil graag gemotiveerde en geëngageerde medewerkers. Maar hoe realiseer je dit? En hoe maak je van jouw medewerkers echte ambassadeurs?

Een ambassadeur is een collega die fier is op zijn werk en bedrijf. En dit ook echt uitdraagt: zowel in zijn gedrag als in zijn communicatie, zowel naar klanten als nieuwe collega’s. Een ambassadeur neemt dus een actieve rol op en gaat dus verder dan een tevreden medewerker:

Verder sparren over je talenten?

Laat hier je gegevens achter en je hoort snel van ons:

Current step:Step 1
Step 2
Step 3
Current step:Step 1
Step 2
Step 3
  • JDI heeft op een fantastische manier bijgedragen aan de ondersteuning en begeleiding van onze managers in een context van grote veranderingen. Het creatief inspelen op en mee bouwen aan ons verhaal, de enorme flexibiliteit om inhoudelijke en praktische oplossingen aan te reiken, de zin voor co-creatie en het enthousiasme van JDI hebben ons in dit gezamenlijk project het gevoel gegeven een echte “partner” te zijn en geen “gewone klant”.

    Marleen Van Gompel

    Verantwoordelijke development & learning performance management, Crelan

De emotionele kant van strategie

Werken aan de zachte kant van je zaak zorgt voor meer hard bedrijfsresultaat. Trends en de vier grote uitdagingen voor elke organisatie bieden inspiratie en tools voor groei. Meer details

258 pagina’s | 92 eigen illustraties | +20 inspirerende quotes

Groeiboeken JDI strategie, marketing, sales, talent en ontwikkeling, HR, recruitment, digitalisatie

Werken bij JDI: doeners gezocht!

Zit klantgerichtheid en commercieel denken in je DNA en zoek je nog toffe collega’s om de werkweek leuk mee af te sluiten? Gevonden!

Deze groeiers kennen onze “just do it” mentaliteit

Laat je inspireren

  • Insights Discovery: via zelfkennis naar een duurzaam resultaat

    Bedrijven bestaan alleen dankzij mensen. Ze zijn dan ook onze waardevolste assets. Insights Discovery helpt mensen via zelfkennis beter verbinding maken met andere en leidt zo tot meer en duurzamer resultaat. Betrokken, enthousiaste medewerkers geven je onderneming vleugels en met het Insights-model neemt je groei een absolute vlucht.

  • Wat als arbeiders willen doorgroeien naar leidinggevende

    Ontdek hoe een gericht traject werknemers kan voorzien van essentiële vaardigheden, coaching en praktijkervaring om effectieve leiders te worden. Overbrug de kloof tussen huidige capaciteiten en leiderschapsvereisten voor een succesvolle transformatie naar een leidinggevende rol.

  • Employer branding: een must voor elk bedrijf

    Als er 1 ding is dat de digital natives als een bloedhond van ver kunnen detecteren, dan is het social media fakeness. Blijf dus, ook in je employer branding, real. Wij tonen je hoe je dat doet.