Eerst wat cijfers:

87% van marketeers zeggen dat videomarketing een positieve ROI heeft
18 uur per week is het gemiddelde van mensen die naar online video’s kijken
8/10 van de kijkers zegt dat video een directe impact had op hun aankoop

Videomarketing is dus hot! Vooral in 2021, noodgedwongen door Corona, maar de trend zet zich ook door in 2022 en wij voorspellen dat videomarketing een echt blijvertje zal worden.

Videomarketing showreel

Doorheen de jaren hebben we al zeer veel mooie verhalen mogen vertellen voor onze klanten. Productvideo’s, aftermovies, webinars, captaties van live events, bedrijfsvideo’s,… De redenen waarom klanten een video willen zijn zeer verschillend. Elke reden heeft zijn eigen ideale vorm van videomarketing en met hun leuke avonturen hebben we nu een heuse JDI videomarketing showreel gemaakt. Ontdek hem hier en laat ons ook vooral weten hoe we jou kunnen helpen in je videomarketing strategie!

Nog meer impact nodig?

  • De grootste uitdagingen voor 2025: is jouw bedrijf er klaar voor?

    Ontdek de grootste uitdagingen voor bedrijven in 2025 en hoe je jouw strategie, organisatie en marktpositionering kunt optimaliseren om succesvol te zijn in een snel veranderende wereld.

  • Van saaie memo’s naar boeiende beleving: Transformeer je interne communicatie

    Til je interne communicatie naar een hoger niveau met boeiende video's, innovatieve tools en onze slimme AnimAI medewerker. Zeg maar bye bye tegen saaie interne memo’s!

  • Opvallen in de overvolle markt: De uitdaging van communicatie

    In de overvolle markt is het steeds moeilijker om je boodschap effectief over te brengen. Traditionele communicatiekanalen hebben hun glans verloren en de vraag naar innovatieve oplossingen stijgt. Enter video marketing en immersive marketing als de sleutel tot succesvolle communicatie.