Customer journey 2018-08-27T14:53:32+00:00

Customer excellence | Customer journey
Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?

Customer excellence | Customer journey
Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?

91% ontevreden klanten zegt niets maar haakt gewoon af.
Negatieve klantenervaringen hebben dubbel zoveel bereik als positieve.

  • Een klantervaring die over de hele lijn positief is

  • De emotionele voldoening van de klant die voor je koos

  • Klanten die jouw ambassadeurs worden

  • Om onze groei te kunnen bestendigen en onze bedrijfsprocessen voor te bereiden op de toekomst zochten we een betrouwbare partner met een professionele aanpak en een klare kijk op de dingen. JDI bleek algauw een uitstekende keuze te zijn: hun ervaren consultants verwierven snel de nodige inzichten in onze situatie, tekenden samen met ons een plan op maat uit en hielpen ons dit plan te realiseren. Onze hoge verwachtingen werden moeiteloos overtroffen.

    Johan De Rooster, Zaakvoerder, DRD

  • Samen met JDI hebben we succesvol een customer journey project uitgewerkt en zo het volledige traject dat een klant aflegt doorheen onze organisatie in kaart gebracht. Dit laat ons toe om onze klanten een zeer gerichte en persoonlijke service te bieden. Dit heeft gezorgd voor een hechtere en directere communicatie met onze klanten en een verhoging in de tevredenheid van onze service.

    Sven Machielsen & Ann Van Oirschot, Zaakvoerders, Van Oirschot

Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?

Als een klant voor jou kiest, is dat een emotionele beslissing. Die zal hij uiteraard rationeel proberen te motiveren, maar daar gaat het in se niet om. Dan is het zaak om de klant een positieve ervaring aan te bieden. Liefst over de hele lijn, want het is vaak de beste, slechtste en laatste ervaring die hem bijblijft.

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?

1
We helpen je analyseren welke contactpunten klanten hebben met je organisatie (denk daarbij niet enkel aan verkoop, maar ook levering, facturatie, garantie, web site,…)
2
We zoeken uit wat je klanten belangrijk vinden en wat ze wel of niet als positief ervaren
3
We creëeren relevante KPI’s om deze interacties te monitoren en vertalen dit in sturende dashboards voor je organisatie
4
Samen optimaliseren we de globale ervaring van je klanten

Hoe wij jouw Customer excellence doen groeien!

Mobiliseer uw verborgen verkoopstroepen

12 mei 2016|

De klassieke sales funnel heeft afgedaan. Consumenten volgen bij het aankoopproces niet langer een rechtlijnig pad, maar komen gedurende hun beslissingsproces op velerlei manieren met uw organisatie in contact. Voor elke consument is die afgelegde [...]

Onderneem met ondernemers – met name voor je communicatie

Peter Mortelmans
Peter Mortelmans
Luc Van Utterbeeck
Luc Van Utterbeeck
Nico Ivens
Nico Ivens
Martin Root
Martin Root

Deze bedrijven helpen wij al groeien