
Customer excellence | Customer journey
Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?
Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?

Customer excellence | Customer journey
Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?
Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?
91% ontevreden klanten zegt niets maar haakt gewoon af.
Negatieve klantenervaringen hebben dubbel zoveel bereik als positieve.
- Een klantervaring die over de hele lijn positief is
- De emotionele voldoening van de klant die voor je koos
- Klanten die jouw ambassadeurs worden
Hoe zorg je ervoor dat klanten het contact met je organisatie als positief ervaren?
Als een klant voor jou kiest, is dat een emotionele beslissing. Die zal hij uiteraard rationeel proberen te motiveren, maar daar gaat het in se niet om. Dan is het zaak om de klant een positieve ervaring aan te bieden. Liefst over de hele lijn, want het is vaak de beste, slechtste en laatste ervaring die hem bijblijft.
Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?
Wat kunnen wij hierbij voor jou betekenen?
Hoe wij jouw Customer excellence doen groeien!
De 10 meest gelezen blogartikels van JDI in 2017
We starten 2018 met een laatste terugblik op vorig jaar. Onze 10 meest gelezen blogartikels van 2017 vind je hieronder! 10. Je verkopers het ene succes na het andere laten boeken? Stuur hen op [...]
8 stappen voor een sterk klantentevredenheidsonderzoek
Veel te vaak denken we dat we onze klanten kennen. Dat we écht weten wat ze willen. Helaas slaan we nog veel te vaak de bal mis. Er bestaat een grote kloof tussen wat bedrijven [...]
Creëer duurzame groei en betere verkoopsresultaten door een sales boost plan
Een commerciële organisatie reikt veel verder dan alleen maar de salesafdeling. Het is daarom essentieel om inzichten te hebben in alle afdelingen die in contact staan met klanten. Van chauffeurs tot technische medewerkers, baliemedewerkers, filiaalleiders,... noem maar op. Een eenvoudig sales boost [...]