
Talent & organisatie | Talent vormen
Vormingstrajecten op maat met lange termijn effect.
Vormingstrajecten op maat met lange termijn effect.

Talent & organisatie | Talent vormen
Vormingstrajecten op maat met lange termijn effect.
Vormingstrajecten op maat met lange termijn effect.
Om duurzaam te kunnen groeien moeten je medewerkers je organisatie ook in de toekomst blijven dragen. In de snel veranderende omgeving wordt levenslang leren de norm. Vormingstrajecten op maat verhogen de betrokkenheid van je medewerkers waardoor jij het juiste talent kan behouden. Baseer je keuze om medewerkers te laten meegroeien op deze elementen:
Mindset. Hebben ze de juiste mentaliteit voor je organisatie van de toekomst?
Talent. Werken je medewerkers met passie aan je organisatie van de toekomst?
Competenties. Beschikken je medewerkers over de nodige vaardigheden voor je organisatie van de toekomst?
Het is een constante uitdaging om je medewerkers te motiveren om ook in de toekomst je organisatie te blijven dragen. Dit kan enkel door begeleiding zodat ze blijven groeien. Pas wanneer ze zich gesterkt voelen in hun rol is hun motivatie en betrokkenheid hoog en zullen ze aan boord blijven. Persoonlijke groei is de sleutel tot groei van je bedrijf én ambassadeurschap.
Hoe wij jou kunnen helpen?
Hoe kunnen wij jouw talent & organisatie doen groeien?
Giet jouw ondernemersdroom in een duurzaam business plan
“Een budget opmaken, daar zijn we weer,” hoor ik je als ondernemer al zeggen. “Waarom is dat eigenlijk nodig?” Een budget of een begroting is een inschatting van je inkomsten en uitgaven voor het volgende jaar. Het [...]
De 10 meest gelezen blogartikels van JDI in 2017
We starten 2018 met een laatste terugblik op vorig jaar. Onze 10 meest gelezen blogartikels van 2017 vind je hieronder! 10. Je verkopers het ene succes na het andere laten boeken? Stuur hen op [...]
3 korte tips voor een perfecte kerst- of nieuwjaarskaart voor jouw klanten
De eindejaarsperiode is volop begonnen, 2018 is al in zicht. Traditioneel sturen vele bedrijven tussen midden december en begin januari een kerst- of nieuwjaarskaart naar hun klanten. Passé denk je? Verre van! Een kerstboodschap versturen [...]